  • 11. Data: 2002-11-22 10:15:15
    Temat: Re: KK w Citi - uzyskanie karty ;)) - dlugie
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Ma lepsze CA.

    Lepsze od kogo ? :-))

    > Pewnie wyleciał na scoringu i tyle.

    Dokladnie, a system wywalil jakis dziwny symbol i nikt nie wie co to oznacza
    ;-))

  • 12. Data: 2002-11-22 14:43:56
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Lepsze od kogo ? :-))

    Od dowolnego banku w PL.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2002-11-22 18:20:58
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Od dowolnego banku w PL.

    ROTFL

  • 14. Data: 2002-11-22 19:54:28
    Od: Dentarg <d...@i...com>

    On Thu, 21 Nov 2002 21:43:08 +0100, "Kal" <k...@3...net> wrote:

    >Zadzwonilem do infolinii - podobna sytuacja, koles kompletnie bezradny - nie
    >jest w stanie udzielic mi zadnej informacji. Poczulem sie jak Jozef K. w tym
    >momencie :))) Czy ktos z Was doswiadczyl czegos podobnego???
    Ja sie czulem gorzej po staraniach w Multi, przynajmniej miales czarno
    na bialym odmowe ;)). Porownianie z Jozefem K. jest po prostu strzalem
    w dziesiatke !!!

    Po przeczytaniu tego tekstu mam obawy czy isc do Citi.

    Mozesz na priva napisac co to za firma, ktora ma takie preferencyjne
    ceny za wydanie karty ? :))

    pzdr,
    Dentarg

    --
    Moje CV online - http://dentarg.it64.com
    UIN: 15071179 | GG: 504206

  • 15. Data: 2002-11-22 21:37:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > Mozesz na priva napisac co to za firma, ktora ma takie preferencyjne
    > ceny za wydanie karty ? :))

    To jest oferta (czasowe promocje) dla pracownikow firm obslugiwanych przez
    BHW/citi handlowy, choc pewnie tylko wybranych.

  • 16. Data: 2002-11-23 01:05:34
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    Adam Płaszczyca <_...@i...pl> writes:

    [Citi]

    > Od dowolnego banku w PL.

    Akurat. Zwlaszcza w polaczeniu ze STIPami roznymi.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 17. Data: 2002-11-23 01:07:16
    Od: Krzysztof Halasa <k...@d...pm.waw.pl>

    "ToGa" <t...@p...fm> writes:

    > Akurat tutaj to z Citi musisz uważać, jeśli wyjedziesz na urlop i zachce ci
    > się prestiżu Citi tzn. użyć wspomnianej karty to jeśli nie będziesz
    > osiąglany pod telefonem podanym do banku to czeka ciebie przykre
    > doświadczenie odmowy transakcji.

    Domyslam sie, ze polaczonej z zastrzezeniem karty?
    Bo jesli bez, to kompletnie bez sensu - bo przeszkadza tylko
    prawowitemu uzytkownikowi.
    --
    Krzysztof Halasa
    Network Administrator

  • 18. Data: 2002-11-23 14:31:48
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > ROTFL
    A jakieś argumenty?
    --
    ___________ (R)

  • 19. Data: 2002-11-23 15:10:21
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A jakieś argumenty?

    Argumenty na co ? Ze jestes smieszny ?... ;-))
    Rozumiem, ze mozna powiedziec, ze citek ma dobre CA - ok, ale nie ze ma
    najlepsze, bo tego_nie_mozesz_wiedziec_. Pracowales we wszystkich CA ? ;-))
    Znasz wszystkie CA w Polsce ? Bo jak nie, to nie wypowiadaj sie tak
    autorytatywnie ;-P
    Poza tym niektore banki sa obslugiwane przez firmy zewnetrzne np. przez
    PolCard, Euronet.

    Z mojej strony EOT
    Witek

  • 20. Data: 2002-11-23 21:39:24
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Witek <w...@p...onet.fi> wrote:

    > Argumenty na co ? Ze jestes smieszny ?... ;-))
    > Rozumiem, ze mozna powiedziec, ze citek ma dobre CA - ok, ale nie ze ma
    > najlepsze, bo tego_nie_mozesz_wiedziec_. Pracowales we wszystkich CA ? ;-))

    Podpowiedź - ile jest C.A. w Polsce - policz sobie.

> [...]
    > autorytatywnie ;-P

    > Poza tym niektore banki sa obslugiwane przez firmy zewnetrzne np. przez

    Czyli - sam g.. .wiesz, a się wypyszczasz.
    Nie jesteś śmieszny - żąłosny i owszem.

    --