  • 1. Data: 2008-02-05 21:04:37
    Temat: KK po zastrzeżeniu
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Czy profilaktycznie wyrzucacie/niszczycie wypukłe KK po zastrzeżeniu ich
    z jakiś względów (rezygnacja/duplikat/etc), ale niekoniecznie po upływie
    ich terminu ważności (jeśli ma to jakieś znaczenie)? Czy może
    zostawiacie sobie "na pamiątkę"? Czy ryzykuję czymś zostawiając ją sobie
    w stanie niezniszczonym?

  • 2. Data: 2008-02-05 21:34:11
    Temat: Re: KK po zastrzeżeniu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    chrisek wrote:
> [...]
    > ich terminu ważności (jeśli ma to jakieś znaczenie)? Czy może
    > zostawiacie sobie "na pamiątkę"? Czy ryzykuję czymś zostawiając ją sobie

    Numer karty jest zastrzeżony więc nikt nic z nią nie zrobi.

  • 3. Data: 2008-02-05 22:03:30
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    witek pisze:

    > Numer karty jest zastrzeżony więc nikt nic z nią nie zrobi.

    Chyba tylko, że ktoś by wykorzystał do przeniesienia na taką kartę
    zeskanowanej zawartości innej karty. Można by później łatwiej w sklepach
    używać. Po co ułatwiać życie złodziejom?

    Po co Ci stare karty? Nic tak równej kreski nie robi? :-D
    Ja niczego nie wciągam, karty załatwiam nożyczkami.

    Sebastian

  • 4. Data: 2008-02-05 22:10:19
    Od: Krystek <s...@k...eu.org>

    Sebastian pisze:

> [...]
    >
    > Po co Ci stare karty? Nic tak równej kreski nie robi? :-D
    > Ja niczego nie wciągam, karty załatwiam nożyczkami.

    Niektórzy kolekcjonują. Np. Karol Żwiruk -
    http://www.kartyonline.pl/galeria.php

    K.

  • 5. Data: 2008-02-05 22:34:29
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    Krystek pisze:
    [...]
    > Niektórzy kolekcjonują. Np. Karol Żwiruk -
    > http://www.kartyonline.pl/galeria.php

    Posiadacz Citi, PKO BP czy Polbanku może o tym nie pomyśleć, tyle w
    tych kartach polotu co w salcesonie. Ale muszę przyznać, że chyba jakaś
    stara rybka z mBanku leży gdzieś na dnie szuflady.

    No tak przecież są banki, które wydają ładne karty.

    Sebastian

  • 6. Data: 2008-02-05 23:59:26
    Od: " 666" <j...@w...eu>

    A Sydney aby nie było?
    JaC

    -----

  • 7. Data: 2008-02-06 14:04:24
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    chrisek <c...@u...pl> writes:

    > Czy profilaktycznie wyrzucacie/niszczycie wypukłe KK po zastrzeżeniu
    > ich z jakiś względów (rezygnacja/duplikat/etc),

    Duplikat nie oznacza zastrzezenia.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 8. Data: 2008-02-06 16:36:58
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):

    > Duplikat nie oznacza zastrzezenia.

    To chyba w takim razie zostałem wprowadzony w błąd, gdyż wyrobiłem
    duplikat KK Citi i uzyskałem informację, że po 30 dniach od jego
    aktywacji stara karta zostanie zastrzeżona.

  • 9. Data: 2008-02-06 18:23:36
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    chrisek <c...@u...pl> writes:

    > To chyba w takim razie zostałem wprowadzony w błąd, gdyż wyrobiłem
    > duplikat KK Citi i uzyskałem informację, że po 30 dniach od jego
    > aktywacji stara karta zostanie zastrzeżona.

    Karta po zastrzezeniu ma nowy numer i date waznosci, taka dostales?

    Zastrzeganie karty po miesiacu byloby bezsensowne, po co mieliby to
    robic? Albo karta jest "niebezpieczna" (ukradziona itp) i zastrzega
    sie ja od razu, albo nie robi sie tego wcale.

    Czym innym jest autoryzowanie transakcji taka karta (jesli w ogole
    bank jest w stanie je w ogole odroznic, to juz zalezy od banku).
    --
    Krzysztof Halasa

  • 10. Data: 2008-02-06 19:02:29
    Od: chrisek <c...@u...pl>

    Krzysztof Halasa napisał(a):
> [...]
    >
    > Czym innym jest autoryzowanie transakcji taka karta (jesli w ogole
    > bank jest w stanie je w ogole odroznic, to juz zalezy od banku).

    Dostałem duplikat, czyli z tym samym numerem i datą ważności. Możliwe,
    że konsultant mówiąc o zastrzeżeniu miał na myśli brak autoryzacji
    starej karty po 30 dniach od aktywowania nowej.