    From: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK po zastrzeżeniu
    Date: Wed, 06 Feb 2008 19:23:36 +0100

    chrisek <c...@u...pl> writes:

    > To chyba w takim razie zostałem wprowadzony w błąd, gdyż wyrobiłem
    > duplikat KK Citi i uzyskałem informację, że po 30 dniach od jego
    > aktywacji stara karta zostanie zastrzeżona.

    Karta po zastrzezeniu ma nowy numer i date waznosci, taka dostales?

    Zastrzeganie karty po miesiacu byloby bezsensowne, po co mieliby to
    robic? Albo karta jest "niebezpieczna" (ukradziona itp) i zastrzega
    sie ja od razu, albo nie robi sie tego wcale.

    Czym innym jest autoryzowanie transakcji taka karta (jesli w ogole
    bank jest w stanie je w ogole odroznic, to juz zalezy od banku).
    --
    Krzysztof Halasa