  • 21. Data: 2003-05-06 12:08:49
    Temat: Re: KK mBanku juz sa....
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.fi> napisał w wiadomości
    news:b987rk$fgo$1@news.onet.pl...

    > ;-))))))))))))))

    chcialem zauwazyc, ze chyba nie ma ku temu przeszkod zadnych
    np citi od dawna w swojej reklamie glosi, by zdjecie bylo takie jakie lubisz
    ! pamietam nawet slowa jednej reklamowki, ktora od nich dostalem, a w ktorej
    bylo cos o zdjeciu z plazy :-))
    wiec nic nie ma na przeszkodzie, abys je sobie zrobil w takiej na na
    wzmiankowanej stronie pozie :-)) i ubiorze
    regulaminy bankowe raczej wcale nie opisuja wymagan co do zawarosci fotki -
    jedynie zalecajac by mialy __format___ legitymacyjny.
    :-)

    a co do fotki - to zastanawiam sie, czy mbank bedzie tez przyjmowal fotke na
    elektrona czy tylko vc.

  • 22. Data: 2003-05-06 16:06:10
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Marek J" <NOSPAMmarkusje@.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

    > http://www.mbank.com.pl/przewodnik/oplaty.html#kkart

    Dzięki,
    a jednak 58 zł p.a. za VC :( to drożej niż w Lukasie a nawet 28 zł p.a.
    za VE to drożej niż VC dla posiadaczy e-konta pro Lukasa (57 zł co drugi
    rok).

    <dygresja>
    (wiem 28*2<57 ale wszystkim skrupulatnym:) wyjaśniam, że biorę pod
    uwagę, że to drugi a nie pierwszy rok (NPV jest taki sam dopiero przy
    stopie niższej niż 3,57% a więc lepiej nie przedpłacać z góry, no a poza
    tym widoczna różnica w wypukłości.
    </dygresja>

    No ale i tak kredytowa VE za 28zł to moim zdaniem marketingowa bomba i tutaj
    powinni złowić spory choć drobny "narybek", żeby się utrzymać w mBankowej
    stylistyce :).

    Chyba, że źle interpretuję przepisy Lukasa w tej materii, i za wznowienie
    skasują mnie w pierwszym i drugim roku, albo mB też stosuje jakieś rabaty.
    Wtedy zadzieram kiecę i lecę po "złotą rybkę" :)

    Trzeba przyznać, że termin wdrożenia KK mB wybrany nieźle - okres ważności
    KK Lukasa kończy się niedługo po wielkiej promocji 2 lata temu i pewnie
    część osób będzie się rozglądać za lepszą ofertą, tym bardziej że Lukas
    wyciął numer z podwyżką opłat w trakcie ważności kart.

    Tak sobie myślę, że opłata za KK powinna być odwrotnie proporcjonalna do
    obrotów przez nią generowanych - przecież bank zarabia jakiś ułamek od
    każdych zakupów (niech to będzie 1%) - więc ktoś, kto co miesiąc spłaca
    n*1kzł to klient wart n*120 zł rocznie, a więc powinno się chyba opłacać
    obniżyć cenę wydania licząc na zysk z prowizji od transakcji?

    I jeszcze jedno pytanie mnie dręczy po przejrzeniu tej tabeli - jaką wartość
    dodaną mogę uzyskać za 250zł za VE Gold zamiast tradycyjnego delfinka do
    ekonta? Oprócz blichtru oczywiście.

    Na koniec dodam optymistycznie: może Złota Rybka będzie mechanicznie
    bardziej wytrzymała od Lukasa i BZWBK.

    --
    Zbig.

  • 23. Data: 2003-05-06 19:38:55
    Od: "Kazimierz" <kazmirz@astercity(usuń).net>

    Użytkownik "Krab" <_...@h...pl__> napisał w wiadomości
> [...]
    > :-)
    >
    > a co do fotki - to zastanawiam sie, czy mbank bedzie tez przyjmowal fotke

    Skoro mozna robic karty takie jak tu:
    http://www.kartybankowe.net/swiat-f.html

    to z pewnoscia mozna tez walnac tam zdjecie jakiejs modelki w neglizu :)

    --

    Kazimierz
    b. zast. red. nacz. NN ( www.nnmag.net )

  • 24. Data: 2003-05-06 21:25:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 6 May 2003 14:08:49 +0200, "Krab" <_...@h...pl__> wrote:

> [...]
    >wiec nic nie ma na przeszkodzie, abys je sobie zrobil w takiej na na
    >wzmiankowanej stronie pozie :-)) i ubiorze

    A po co mi moje wlasne, seksowne zdjecie na karcie :-)))

    >regulaminy bankowe raczej wcale nie opisuja wymagan co do zawarosci fotki -
    >jedynie zalecajac by mialy __format___ legitymacyjny.
    >:-)

    A to juz duze ograniczenie powierzchni jakie zdjecie zajmie :).

    Powaznie fajnie jakby czasem do wyboru byly nieco ciekawsze, moze
    nawet kontrowersyjne wzory.
    Ale nawet na karte z jakas ladna buzia (nie swoja :)) szans nie ma w
    Polsce :(.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 25. Data: 2003-05-07 06:02:03
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Tue, 6 May 2003 18:06:10 +0200, "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Dzięki,
    >a jednak 58 zł p.a. za VC :( to drożej niż w Lukasie a nawet 28 zł p.a.
    >za VE to drożej niż VC dla posiadaczy e-konta pro Lukasa (57 zł co drugi
    >rok).

    A czy przypadkiem dla posiadaczy ekonta pro bezplatne nie jest tylko
    wydanie, ale wznowienie (i oczywiscie uzytkowanie w drugim roku) juz
    platne ?

  • 26. Data: 2003-05-07 08:52:53
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Wojtek Frabinski wrote:

    > A czy przypadkiem dla posiadaczy ekonta pro bezplatne nie jest tylko
    > wydanie, ale wznowienie (i oczywiscie uzytkowanie w drugim roku) juz
    > platne ?

    Tak, czyli pierwszą KK dostajesz za pół ceny (płacisz tylko 57 PLN za
    użytkowanie w 2 roku), a póżniej już normalnie 57 co rok.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 27. Data: 2003-05-07 10:39:33
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Tak, czyli pierwszą KK dostajesz za pół ceny (płacisz tylko 57 PLN za
    > użytkowanie w 2 roku), a póżniej już normalnie 57 co rok.

    czy to jest poparte doświadczeniem?
    bo mi się wydawało, że w tabeli "pierwsza" oznacza "nie dodatkowa" a nie
    "wydana w 2001", natomiast przy "wznowieniu" był odsyłacz "tak jak za
    wydanie" więc jestem trochę skonfundowany.
    Jeżeli jest tak jak piszecie, to wszystkie moje dzisiejsze spekulacje są
    diabła warte i trzeba wiać stamtąd.

    Zbig

  • 28. Data: 2003-05-07 11:00:06
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Zbiggy wrote:
    > Użytkownik "Glenn" <g...@g...pl> napisał w wiadomości

    > czy to jest poparte doświadczeniem?

    Nie, przeczytaniem toip.

    > bo mi się wydawało, że w tabeli "pierwsza" oznacza "nie dodatkowa" a
    > nie "wydana w 2001", natomiast przy "wznowieniu" był odsyłacz "tak
    > jak za wydanie" więc jestem trochę skonfundowany.

    Zakładasz ekonto pro do którego wydanie pierwszej KK jest darmowe. Czyli 1
    rok za free, później 2 rok użytkowania 57 PLN. Następnie wydają Ci 2 kartę,
    czyli płacisz za wydanie 57 PLN (to już nie jest pierwsza KK do Twojego
    ekonta pro), no i oczywiście w drugim roku 57 PLN za użytkowanie.

    > Jeżeli jest tak jak piszecie, to wszystkie moje dzisiejsze spekulacje
    > są diabła warte i trzeba wiać stamtąd.

    Wydaje mi się, że rozumuję poprawnie - mogę się mylić, choć nie sądzę. Ja
    też się zastanawiałam nad KK Lukasa, ale porównałam jeszcze ile stracę na
    trzymaniu tam 5k na lokacie (wtedy ekonto pro jest za free) w porównaniu np
    z funduszem SEB2 (dość stabilnym) i wyszło, że nie opłaca się kusić na ten
    darmowy rok KK Lukasa.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 29. Data: 2003-05-07 11:08:47
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Glenn wrote:

    > Nie, przeczytaniem toip.

    To jeszcze cytacik:

    "Wydanie karty głównej
    a) w trybie normalnym
    b) w trybie przyspieszonym
    57,00 PLN
    77,00 PLN

    0 PLN dla posiadaczy
    e-Konta PRO i
    Konta Podróżnego
    (tryb normalny)3

    3 promocja obowiązuje tylko w przypadku pierwszej wydanej karty głównej"

    Po dwóch latach wydają więc Ci d r u g ą kartę główną do ekonta pro.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 30. Data: 2003-05-11 10:38:54
    Od: "Maciej Piotrzkowski" <m...@e...de>

> [...]
    fotki -
    > jedynie zalecajac by mialy __format___ legitymacyjny.

    <> BZ WBK wymaga dodatkowo, by zdjęcie było kolorowe (ciekawe dlaczego i czy
    ktokolwiek posiada k/k z cz.-b. zdjęciem w BZWBK?).
    Maciej /-/