  • 1. Data: 2003-05-05 15:07:38
    Temat: Jakie konto w Niemczech?
    Od: "Grzesiek" <g...@N...gazeta.pl>

    Hejka!

    Czy ktos jest w stanie mi doradzic w jakim banku w Niemczech zalozyc
    sobie konto?
    1) Bede tu pracowal okolo 3 lat w duzym miescie w zachodniej czesci
    Niemiec
    2) moje dochody nie beda kolosalne
    3) nie chcialbym placic niewiadomo ile za prowadzenie konta, przelew
    czy wyciagniecie gotowki z bankomatu.

    Slyszalem ze Niemcy maja banki internetowe a'la nasz mBank czy
    Inteligo. Jaki ewentulanie wybrac?
    Niemcy z pracy radza Sparkasse lub Post Bank ale nie sa zgodni w
    opiniach...

    Z gory dziekuje za wszelkie rady,
    Pozdrawiam!
    Grzesiek

    P.S. Nie znam Niemieckiego na tyle zeby samemu obadac sprawe wiec
    please don't kill me for these questions!

  • 2. Data: 2003-05-06 02:45:11
    Temat: Re: Jakie konto w Niemczech?
    Od: "BaLab" <b...@p...com>

    Witam!
    W tej sytuacji zastanawaiłbym się nad DB24 - duża sieć bankomatów i
    oddziałów, symboliczne opłaty, wypłacanie kasy bez prowizji (także w innych
    krajach, np. w Polsce).

    Pozdrawiam,
    BaLab

    http://www.gazeta.pl/usenet/

  • 3. Data: 2003-05-06 07:05:28
    Od: "szable" <s...@N...gazeta.pl>

    mam ten sam problem,
    pracuje w Niemczech i szukam sensownego konta,
    Czy z DB24 moge np placic rachunki w Polsce? i czy musze miec meldunek w
    Niemczech, zeby w Niemczech zalozyc konto?
    w temacie kont jestem zupelnie zielony.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2003-05-07 08:56:23
    Od: "Gresiek" <g...@N...gazeta.pl>

    &gt; Czy z DB24 moge np placic rachunki w Polsce? i czy musze miec
    meldunek w
    &gt; Niemczech, zeby w Niemczech zalozyc konto?
    &gt; w temacie kont jestem zupelnie zielony.

    z tego co mi powiedzieli to musisz miec zameldowanie i kontrakt, ktory
    gwarantuje naplyw gotowki na konto (ale tego nie jestem pewien)

    pozdrawiam!