  • 1. Data: 2003-05-05 15:15:59
    Temat: KK mBanku juz sa....
    Od: k...@p...onet.pl

    Na stronie mBanku jest juz info i taryfa oplat i prowizji...

  • 2. Data: 2003-05-05 15:27:38
    Temat: Re: KK mBanku juz sa....
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Na stronie mBanku jest juz info i taryfa oplat i prowizji...

    Mnie pyta o login/haslo. Jak nie podam dostaje blad 404

    --
    Wasyl

  • 3. Data: 2003-05-05 15:29:01
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    <k...@p...onet.pl> wrote in message
    > Na stronie mBanku jest juz info i taryfa oplat i prowizji...
    Oj, a ja jak chce wejsc na info o "Kartach" to krzyczy o haslo!
    M.

  • 4. Data: 2003-05-05 15:31:16
    Od: "Seb" <n...@a...pl>

    > Mnie pyta o login/haslo. Jak nie podam dostaje blad 404

    W mailu od mBanku dostaniesz haslo i login.

  • 5. Data: 2003-05-05 15:42:16
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    "Seb" <n...@a...pl> wrote in message
    > W mailu od mBanku dostaniesz haslo i login.
    No jasne, pomyslalem o tym, ale niestety jeszcze nie przyszedl...
    M.

  • 6. Data: 2003-05-05 15:51:03
    Od: "Duke" <d...@p...wp.pl>

    > W mailu od mBanku dostaniesz haslo i login.

    A od jutra informacja o KK będzie dostępna już dla wszystkich chętnych.

    /źródło: mCzat/

  • 7. Data: 2003-05-05 15:57:15
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Ale wszyscy dostawali to samo (po konsultacjach na GG).
    A jako, ze pbb jest grupa bardzo opiniotworcza ;)

    (fragment maila, ktory tez dostalem)
    Należą Państwo do grupy osób, które jako pierwsza wyraziła chęć
    poznania naszej oferty, dlatego też Państwu już dziś prezentujemy
    serwis kart kredytowych. Aby obejrzeć witrynę, należy wpisać w
    przeglądarce internetowej adres:
    http://www.mbank.com.pl/oferta/karty/kredytowa/index
    .html - następnie
    polu użytkownik wpisać "mKlient", a w polu hasło "rybka". Prosimy
    pamiętać o tym, że system rozróżnia duże i małe litery ;)

  • 8. Data: 2003-05-05 16:06:26
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    I będą zdjęcia na karcie :-)

    super - muszę sobie jakąś zamówic

  • 9. Data: 2003-05-05 16:17:34
    Od: "WaSyL" <w...@r...clubbing.pl>

    "Seb" <n...@a...pl> wrote in message

    > W mailu od mBanku dostaniesz haslo i login.

    Mam juz od emila co trzeba ;-)

    --
    Wasyl

  • 10. Data: 2003-05-05 16:37:19
    Od: "Zbiggy" <z...@p...onet.pl>

    > Na stronie mBanku jest juz info i taryfa oplat i prowizji...

    sorki ale nie widzę toip a już mi się prawie nabił limit impulsów na
    dzisiaj - czy ktoś może wskazać linka do toip?

    Dzięki z góry,

    Zbig.