  • 71. Data: 2005-02-01 17:42:15
    Temat: Re: KK mBank Promocja - zenada
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 1 Feb 2005 13:01:46 +0100, "Marcin 'Zyga' Rudnicki"
    <z...@c...chip.pl> wrote:

    >na grupie, bez przesady. Ja sprzeciwiłem się twierdzenie że są tańsze
    >karty, więc ja nie muszę udowadniać tego, prawda? To Wy obalcie moją tezę.
    >Kto wie, może się mylę.... :))

    BZWBK: 0 zł. mBank dopłaca?

    --
    Jarek Andrzejewski

  • 72. Data: 2005-02-01 18:30:14
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Glenn napisała:

    > Czepiasz się Stasiu jak zwykle z resztą :-)
    No nie wiem ;-P
    > Formalnie masz rację, ale z wątku dośc jasno
    > wynika o co chodzi. Prostuję: chodziło o LUB. Teraz jesteś
    > zadowolony? To i tak nie zmienia istoty sporu.

    Właśnie niebardzo :-/ bo narobiłaś mi smaka na i...i...i
    a teraz okazuje się ze nic z tego :-@

    ps.
    skoro już się ponoć czepiam: i jak tu wierzyć kobiecie?;-)))

  • 73. Data: 2005-02-01 18:34:05
    Od: "Darek" <00darek@no_spam.poczta.onet.pl>

    > Tak było przy poprzedniej promocji, ale niestety nie mogę sie dostać do
    > obecnej :DDDD

    Nigdy nie było promocji w BPH zmuszającej do posiadania konta przy KK.
    Promocja zachęcała do otwarcia konta poprzez zwolnienia z opłaty na czas
    określony. Al nigdy nie musiałeś otwierać konta y mieć KK BPH

    > ekhm, GP w BPH to 54 o ile umiem czytać :) No chyba że w promocji dają
    > jeden dzien dłużej :D

    No to z czytaniem u Ciebie jest bardzo kiepsko. GP wynosi 55dni a w
    ostatniej promocji pierwszy GP wynosił 116dni (potem standard 55dni)

    Nie chwalić się. W tym kraju są bezrobotni.

    Darek

  • 74. Data: 2005-02-02 01:10:28
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin 'Zyga' Rudnicki napisał:
    > Tak i na miesiac , dwa w plecy, nabiegasz sie po papierki (np.
    > zaświadczenie o zatrudnieniu, jeśli dotyczy to zaświadczenie o
    > uregulowanym stos. do służby wojskowym itd)

    Nie wiem o co chodzi z tym zaświadczeniem o uregulowanym stosunku do
    służby wojskowej. Zawsze wystarczała książeczka wojskowa.

    K.

  • 75. Data: 2005-02-02 01:10:31
    Od: Krystek <k...@p...space.mailbox>

    Marcin 'Zyga' Rudnicki napisał:
    > Postać zwana Glenn wysłała ze swojej informatycznej jaskini o
    > współrzędnych <g...@b...pl> taki oto post :

    > Nie dostałem także i od Ciebie żadnych konkretnych danych, więc mimo
    > wolności Naszego Państwa, dalej będę przekonany o swojej słusznosci.

    Pracujesz w mBanku? ;-)

    K.

  • 76. Data: 2005-02-02 08:32:15
    Od: "PiotrF" <...@...pl>

    to mbank nam łaske robi że daje nam karte KK i na tym zarabia
    po roku chce 58zł za wznowienie
    to jest naciąganie klienta

    ja zrezygnuje z kk gdy tylko minie 10 miesiąc używania i zafunduję sobie
    kolejną KK za darmo
    po co mam płacic dodatkowo ?
    Nie szanująstałych dobrych solidnych klientów
    obrót mam na karcie ok 1500 co miesiąc zobaczę za 7 miesięcy co powiedząna
    mlini
    ale już mam rezygnację przygotowaną
    bankow z darmowymi kk jest na pęczki

    ale i tak swoją drogą mBank schodzi na psy, z każdym dniem
    szkoda bo to fajny bank był

    Piotr

  • 77. Data: 2005-02-09 21:27:22
    Od: "Tomasz R Surmacz" <t...@s...ict.pwr.wroc.pl>

    Marcin 'Zyga' Rudnicki (z...@c...chip.pl) wrote on Tue, 1 Feb 2005 11:58:32
    +0100:
    MZR> Powtarzam że 0 zł to nie jest najtaniej :P

    :)

    MZR> A o kosztach i zasadności decyzji mBanku dla stałych klientów to nie
    MZR> dyskutuję, bo nadal za wygodę jestem w stanie zapłacić 58 zł rocznie i
    MZR> TYLKO
    MZR> TYLE.
    MZR> Więc nie jest za darmo :) Znowu są jakies warunki, a nie wszyscy je
    MZR> spełnią
    MZR> (zależy od jakiego limitu)....:) w niektórych bankach jest że jeśli nie
    MZR> wykonasz 4 operacji miesięcznie... znowu płacisz :)

    No to załóż, że koszt tej karty wynosi 0zł za wydanie + 12x 2.50
    (zakładając, że jej nie używasz w ogóle), czyli w sumie 30 zł. A może
    mniej, bo chyba jednak nie po to się wyrabia kartę, by leżała w
    szufladzie :) Jak to się ma do tych "58 zł rocznie i TYLKO TYLE"?

    --
    _________
    (_ _' __) Tomasz R. Surmacz PGP 56A1520D t...@i...pwr,wroc.pl
    |__(____/ tylko możliwe, i ani trochę prościej. Albert Einstein.