    From: m...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK mBank --->ING
    Date: 23 Sep 2005 23:07:47 +0200

    Witam!

    No i dzis kolejny odcinek kartowej przygody. A tak sie dobrze zapowiadalo ehhh.
    Bylem w spozywczym i stwierdzilem, ze pora przetestowac nowiutkiego Mastercarda
    z ING. Podaje pani. Ona wstukuje co trzeba. Laczenie. Nadawanie. Odbieranie.
    ODMOWA. ZONK! Dobrze, ze mialem inna karte przy sobie. Dzwonie do ING, a tam
    Pan sie mnie pyta czy to karta przeniesiona z innego banku. Mowie, ze tak. On
    mi na to, czy zamknalem poprzednia. Mowie, ze dopiero wczoraj przedwczoraj
    podpisalem umowe z ING i odebralem karte w oddziale i ze nikt mi tam nie
    powiedziedzial nawet, ze musze te mBankowa zamykac, ani niczego takiego nie
    podpisywalem. Na co pan mi mowi, ze mam niepodpiety do karty limit kredytowy.
    Wkur... na maksa nawrzesczalem na czlowieka i zazadalem reklamacji transakcji z
    powodu niepoinformowania mnie przez bank o istniejacych procedurach i
    nieuaktywnienia karty ktora juz mi de facto wydano. Szczerze mowiac to juz ich
    nie lubie. W dodatku pan mi wmawial ze powinienem pojsc do oddzialu i tam
    wyjasniac sprawe. Odpowiedzialem, ze jesli faktycznie bede musial pojsc do
    oddzialu, to ja im te karte rzuce w twarz i wyjde trzaskajac drzwiami. Czy w
    tym kraju na prawde nie ma banku, z ktorym wszystko mozna zalatwic
    tak...normalnie? I co ja mam teraz robic?