  • Data: 2005-09-22 16:31:24
    Temat: Re: KK mBank --->ING
    Od: trainer <t...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

    Marcin Jackowski wrote:

    > nie chodzi o interes ale o kalkulacje ryzyka - jesli ktos ma dwie KK
    > z tym samym limitem to jego "utrzymywanie" przez bank jest duzo
    > bardziej ryzykowne niz gdyby mial tylko jedna. a ryzyko kosztuje..

    ja to wszystko rozumiem, ale zajmujemy sie empirią:
    - czy **w praktyce** jeżeli klient nie przedstawi dokumentu o rezygnacji
    z KK mBanku, ale jednoczesnie będzie spłacał w terminie KK ING i nie
    powie otwartym tekstem, że nie zrezygnuje z mbanku i żeby zablokowali
    nową kartę,
    to czy ING mu zablokuje kartę czy nie?

    trainer