    From: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK - gdzie? tanio i bez zasw.
    Date: Wed, 14 May 2008 23:32:58 +0200

    "Maverick" g0fji7$8rc$...@i...gazeta.pl

    > Ja nie zamierzam zawyzac dochodu, bo mi na tym nie zalezy. Generalnie
    > moj dochod netto jest duzo wyzszy niz limit, ktory chcialbym dostac.

    Skoro zamierzasz wszystko płacić w terminie -- raczej
    powinieneś mieć zarobki większe niż pół limitu, :) bo
    jednak czasami płacić będziesz gotówką. :)

    > Jedynym problemem moze byc nie-etat.

    I to jest problem, bo zabezpieczeniem spłaty karty jest
    właśnie ów etat, czyli jakieś stałe miejsce ,,dochodowe''.

    > BZWBK bylaby fajna rowniez - mam oddzial pod blokiem praktycznie.

    I zamierzasz codziennie chodzić z kartą do banku? ;)
    Spłacasz przelewem, podglądasz w necie (nawet możesz
    z niej przelewać z netu) płacisz w sklepach... Jakaż
    to różnica, gdzie jest ten oddział? To nie te czasy,
    gdy marmurki odwiedzało się niemal codziennie. :)

    > Doczytam o szczegolach...

    Zadbaj o wyłączenie ubezpieczenia za 3.75 złotych. :)

    Możesz dorzucić kartę Citit, aby płacić z niej za mieszkanie,
    prąd, gaz, telefon itp. bez prowizji, jak w sklepie. Przelewy
    z karty WBK są płatne -- 3 złote za każdą sztukę. Sztuka była
    zawsze w cenie. ;) (chociaż czasami dzieła nabierały wartości
    dopiero po śmierci autora -- aby autor nie zarabiał, lecz aby
    żył i tworzył swe dzieła sztuki w nędzy)

    --