  • 1. Data: 2010-11-10 05:53:26
    Temat: KK citu - opłaty rachunków kartą (weryfikacja nr konta)
    Od: "Włodziu" <z...@w...pl>

    Witam.
    Ktoś juz próbował podawać jako płatność rachunków kartą swoje prywatne
    konto?

    Mam trochę za duży limit na karcie i nadwyżka środków mogła by spokojnie
    pracować sobie na jakimś koncie.

    Czy oni tam jakoś weryfikują te podawane przez klienta numery kont?

  • 2. Data: 2010-11-10 07:40:49
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Wed, 10 Nov 2010 06:53:26 +0100, Włodziu napisał(a):

    > Czy oni tam jakoś weryfikują te podawane przez klienta numery kont?

    Tak.

    --
    :-) Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 3. Data: 2010-11-10 09:06:11
    Od: MK <m...@i...pl>

    On 10 Lis, 06:53, "W odziu" <z...@w...pl> wrote:
    > Witam.
    > Kto juz pr bowa podawa jako p atno rachunk w kart swoje prywatne
    > konto?
    >
    > Mam troch za du y limit na karcie i nadwy ka rodk w mog a by spokojnie
    > pracowa sobie na jakim koncie.
    >
    > Czy oni tam jako weryfikuj te podawane przez klienta numery kont?

    Z tego co wiem mozesz podac dowolne konto, tylko ze jak im sie nie
    spodoba to nalicza standardowa prowizje za przelew z KK, chyba 3%.
    Mozesz wtedy zlozyc reklamacje i dostarczyc faktury :).

    MK

  • 4. Data: 2010-11-10 09:36:01
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 10 Lis, 10:06, MK <m...@i...pl> wrote:

> [...]
    > spodoba to nalicza standardowa prowizje za przelew z KK, chyba 3%.
    > Mozesz wtedy zlozyc reklamacje i dostarczyc faktury :).

    Chyba tak zmienili regulamin, zeby takie oplaty i prowizje mozna bylo
    naliczyc wstecz - czyli podpada konto, kontroluja i naliczaja zalegle
    platnosci do wszystkich przelewow jakie byly wykonane na to konto - do
    takch wnioskow doszedlem, gdy z rok temu wertowalem gruby plik
    papierow ktory podeslali mi przy jakiejs zmianie.