  • 1. Data: 2004-07-16 12:34:03
    Temat: KK a gotowka
    Od: "tygrysek" <m...@p...onet.pl>

    Jak w temacie. Da sie jakos wycisnac z karty gotowke ( oczywiscie wylaczajac
    bankomaty :))

  • 2. Data: 2004-07-16 13:04:52
    Temat: Re: KK a gotowka
    Od: "krab" <k...@k...pl>

    Użytkownik "tygrysek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Da sie jakos wycisnac z karty gotowke ( oczywiscie
    wylaczajac
    > bankomaty :))

    prawie w kazdym banku :-) wchodzisz- wyplacasz :-)

  • 3. Data: 2004-07-16 13:20:56
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 16 Jul 2004 14:34:03 +0200, tygrysek naskrobał(a):

    > Jak w temacie. Da sie jakos wycisnac z karty gotowke ( oczywiscie wylaczajac
    > bankomaty :))

    bez prowizji -
    1. Kasyna
    2. Nadpłata w plusgsm

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 4. Data: 2004-07-16 17:12:54
    Od: "Bogdan B." <b...@h...pl>

    tygrysek wrote:
    > Jak w temacie. Da sie jakos wycisnac z karty gotowke ( oczywiscie
    > wylaczajac bankomaty :))

    Dwa konta w www.payu.pl
    Prowizja AFAIR 3%

  • 5. Data: 2004-07-19 07:35:28
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "tygrysek" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Jak w temacie. Da sie jakos wycisnac z karty gotowke ( oczywiscie
    wylaczajac
    > bankomaty :))

    przelew z karty na konto (citi).

    D.

  • 6. Data: 2004-07-19 09:16:22
    Od: "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > przelew z karty na konto (citi).

    To chyba bylaby operacja bezgotowkowa niestety ... co w przypadku tego akurat
    banku byloby doswiadczeniem dosc bolesnym ;-)

    Mozesz probowac placic karta w duzych sklepach i zaraz za kasami zwracac towar.
    Wprawdzie zawsze moim celem byl zwrot towaru i odzyskanie pieniedzy, a nie
    korzystanie z czasochlonnego dosc bankomatu, to zauwazylem trzy przypadki:

    1) Najbardziej dokladne sprawdzenie - zwrot musial byc na dokladnie ta _sama
    karte_, ktora placilem (facet w Ikei sprawdzal dokladnie) - nie wiem, jakie to
    dla nich znaczenie, gdyz nie jest to przeciez anulowanie transakcji, a po
    prostu zwrot (w dodatku malej kwoty z wiekszego rachunku)

    2) Zwrot tylko na karte, ale nikt nie sprawdzal kart - (np. Royal Collection -
    zaplacilem kredytowa, a dokonujac zwrotu podalem im karte do eKonta w mBanku)

    3) Zwrot gotowki mimo, ze platnosc byla karta - chyba bardzo rzadka praktyka -
    wprawdzie zdazylo mi sie to dwa czy trzy razy, ale byly to transakcje rzedu
    20-50zl

  • 7. Data: 2004-07-19 09:36:23
    Od: "Dave" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Marcin" <m...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > To chyba bylaby operacja bezgotowkowa niestety ... co w przypadku tego
    akurat
    > banku byloby doswiadczeniem dosc bolesnym ;-)

    nie niestety tylko na szczescie :-) Zadnych odsetek jesli splacisz w GP.

    D.