  • 1. Data: 2007-12-07 00:55:36
    Temat: KK VISA Classic z ING
    Od: "PolandMET @ G6" <k...@a...net.pl>

    Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada uzywanie tych kart dla nowych firm.
    Wlasnie cos takiego mnie interesuje.

    Jakie sa przeliczniki walut za granica (euro)
    Czy ta karta jest wypukla ? Przeznaczenie placenie w necie czasem a glownie
    wyjazdy ( platnosci za hotele, przeloty).
    Jakie inne mozna miec poza VC ? W ulotce cos pisze o MasterCard i VC Gold i
    pomaranczowej.
    Jaki jest podglad karty, czy trzeba miec u nich jakies konto (oko) zeby moc
    podlgadac tranzakcje ?

    dzieki

  • 2. Data: 2007-12-07 17:34:57
    Temat: Re: KK VISA Classic z ING
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    PolandMET @ G6 napisał(a):
    > Chcialbym sie dowiedziec jak wyglada uzywanie tych kart dla nowych firm.
    > Wlasnie cos takiego mnie interesuje.

    Ja mam VISA dla osob fizycznych.

    > Jakie sa przeliczniki walut za granica (euro)
    > Czy ta karta jest wypukla ? Przeznaczenie placenie w necie czasem a glownie
    > wyjazdy ( platnosci za hotele, przeloty).

    Karta ma jedne z lepszych przelicznikow. A w zasadzie to ma najlepsze z
    tych co mam/mialem. Podobno MC ma jeszcze lepsze.

    > Jaki jest podglad karty, czy trzeba miec u nich jakies konto (oko) zeby moc
    > podlgadac tranzakcje ?

    Fatalny. Jeden z najgorszych jakie istnieja. Musisz miec jakis rachunek
    aby miec poglad do karty (oko starczy). Minusem jest ze podpinanie karty
    do rachunku moze trwac bardzo dlugo (aczkolwiek u niektorych trwa jeden
    dzien).

    Karta jest mimo wszystko niezla i posiada niskie limity zwalniajace z
    oplaty rocznej, ktora de facto jest bardzo niska. Do tego to 50 zl
    faktycznie daja, w kazdym razie ja dostalem.

    Jesli olewasz podglad online, to karta jest warta polecenia. Jak dla
    mnie sa jednak lepsze produkty na rynku.

    --
    Mithos

  • 3. Data: 2007-12-07 17:36:55
    Od: Mithos <f...@a...pl>