  • 11. Data: 2004-06-02 12:00:29
    Temat: Re: KK Reiffeisen - odpowiedzialnosc
    Od: "T.S." <t...@p...onet.pl>

    No i się wyjaśniło: bank nie odpowiada za takie trasakcje.
    Co ciekawe, infolinia BZ WBK stwierdziła że u nich jest tak samo.

    No i jestem w kropce .... chyba zrezygnuję z używania kart ...

    Pzdr,
    --
    Tomasz

    Pisząc do mnie, zamien w adresie
    "to_nie_ten_adres" na "jakubwedrowycz"

  • 12. Data: 2004-06-02 14:54:24
    Od: " Karolew" <k...@g...SKASUJ-TO.pl>

    T.S. <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No i się wyjaśniło: bank nie odpowiada za takie trasakcje.
    > Co ciekawe, infolinia BZ WBK stwierdziła że u nich jest tak samo.

    W takim razie to jest przegiecie. Jesli zlodziej ukradnie karte i uzyje ja w
    sklepie "na ulicy" to klient jest chroniony, ale jesli zlodziej zaplaci nia
    w necie to juz nie.

    Swoja droga to przeciez bardzo latwo zdobyc dane aby uzyc karte w necie czy
    przez telefon. Nie trzeba karty krasc "fizycznie". Wiele terminali ciagle
    drukuje numer karty i date waznosci, a podejrzenie i zapamietanie kodu CVV2
    przez sprzedawce to pestka.

    > No i jestem w kropce .... chyba zrezygnuję z używania kart ...
    Tak zle nie jest. W koncu jest konkurencja na rynku, ktora takich zapisow nie
    ma. Proponuje zrobic liste bankow, ktore nie maja klauzuli takich jak
    Raiffiesen i odpowiadaja za transakcje bez fizycznego przedstawienia kart:

    Multi
    mBank
    Citi (powyzej 100zl)
    ..?

    Karolew

  • 13. Data: 2004-06-04 19:19:58
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    " Karolew" <k...@g...SKASUJ-TO.pl> writes:

    > W takim razie to jest przegiecie.

    Eee tam, to dosc normalne. Zakladajac ze infolinia ma to na mysli co
    powinna.

    > Jesli zlodziej ukradnie karte i uzyje ja w
    > sklepie "na ulicy" to klient jest chroniony, ale jesli zlodziej zaplaci nia
    > w necie to juz nie.

    To, ze bank nie odpowiada za dana transakcje nie oznacza automatycznie,
    ze odpowiada za nia klient banku.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH