  • Data: 2014-11-23 23:47:53
    Temat: Re: KK Pekao gold
    Od: RobertS <b...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie wyjeżdżam b. często, ale czasami jestem zagranicą.

    to czy jest sens? ubezpieczenie kosztuje grosze,

    > Z dwóch kk rezygnujesz. A ta ostatnia to jaka (jeśli mogę spytać)? Jest bezpłatna?

    tak, dożywotnio bez opłat do tego mam darmowe przelewy z kk (czynsz,
    energia, internet itp...)
    ww. to Citi (de facto mam dwie: jedna do płacenia a gold tylko do
    przelewów czyli nawet jej ze sobą nie noszę)

    > A tak na marginesie - po co Ci aż 3 (słownie: trzy) kk?! Dwie to "świat i ludzie"
    :-)

    miałem nawet więcej:
    Polbank T-Mobile do płatności w walutach - najlepsze przeliczniki!
    Millennium - raz w roku zakup na raty na 12 m-cy na 1%, do tego 5% zwrot
    za zakupy w Piotrze i Pawle (często tam kupuję)
    2x Citi - te zostają

    miałem też z Multibanku i ING, ale one są już historią...

    --
    pozdrawiam
    RobertS