  • Data: 2014-11-24 19:47:22
    Temat: Re: KK Pekao gold
    Od: xbartx <b...@h...net> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 23.11.2014 o 23:29, m...@i...pl pisze:
    > Nie wyjeżdżam b. często, ale czasami jestem zagranicą.
    >
    > Z dwóch kk rezygnujesz. A ta ostatnia to jaka (jeśli mogę spytać)? Jest bezpłatna?
    >
    > A tak na marginesie - po co Ci aż 3 (słownie: trzy) kk?! Dwie to "świat i ludzie"
    :-)

    Policz sobie w takim razie ile będzie kosztować Cię to ubezpieczenie z
    kk - czy wyrobisz jakąś kwotę na zwolnienie z opłaty rocznej czy
    zapłacisz pełną stawkę, co znając Pekao pewnie wynosi 100-200 zł czyli
    całkiem spoko. W ubezpieczeniach możesz wtedy sobie przebierać i
    dobierać pod siebie a dodatkowo, może być też jakaś promocja akurat jak
    będziesz jechał.
    Z kk jeżeli nie potrzebujesz dobrych przeliczników to poszukaj może
    jakiejś promocji i dodatkowo coś Ci wpadnie.

    Xenocide