  • 11. Data: 2005-05-08 16:15:30
    Temat: Re: KK Multibank - gwarancja splaty kredytu
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    > Oni mają oryginał, Ty kopię

    Hmmm,
    prezentujesz nieco 'nowatorskie' podejście
    do jednobrzmiących egzemplarzy umów ;-)

  • 12. Data: 2005-05-08 17:03:36
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    K.N. napisał(a):

    > Czysto ifnormacyjnie, w jakis sposob odroznic ktory to oryginal a
    > ktory kopia w przypadku "dochow jednobrzmiacych egzemplarzy"?

    Ja widzę wyraźnie, że to co mam to kopia. Ty nie?

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 13. Data: 2005-05-08 17:04:19
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    S.T. napisał(a):

    > Hmmm,
    > prezentujesz nieco 'nowatorskie' podejście
    > do jednobrzmiących egzemplarzy umów ;-)

    Jednobrzmiących a nie *jednowyglądających* :)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 14. Data: 2005-05-08 17:55:00
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    "Markus Sprungk" <z...@c...cy> wrote in message

    > Jednobrzmiących a nie *jednowyglądających* :)

    Wygląd tu nie ma nic do rzeczy. To są 2 egzemplarze tej samej umowy. Kopię
    to by miał gdyby miał skerowane podpisy i pięczątki.
    do autora: zadzwoń i wyłącz - to wszystko :)

    pzdr
    topjes

  • 15. Data: 2005-05-11 07:49:04
    Od: Mithos <m...@o...No.More.Spam.polska>

    Użytkownik Markus Sprungk napisał:

    > Musiałeś zaznaczyć albo nie słuchałeś co do Ciebie mówi Konsultant

    To tak, oczywiscie mialem racje i przy podpisaniu umowy nie wlaczylem.
    Pani na infolini stwierdzila, ze MUSIALEM to wlaczyc w terminie
    pozniejszym (?!). Oczyiwscie teraz opcje to mi wylaczyli i zaraz
    reklamuje obciazenie mnie oplatami za cos czego nie chcialem.

    Tego, ze w poprzednim okresie rozliczeniowym tej oplaty nie mialem, a
    teraz juz mam nie potrafila mi wyjasnic.

    > Nie da się wyłączyć

    Dalo sie.

    Wniosek, ktory zaczyna mnie niepokoic to taki, ze w tym banku pewne
    rzeczy dzieja sie same. Same sie myla adresy, pozniej same sie
    naprawiaja, korespondencja przychodzi raz na jeden raz na drugi ,
    wlaczaja sie rozne opcje, ktore niekoniecznie sie chce.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 16. Data: 2005-05-11 17:37:22
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    Mithos napisał(a):

    > To tak, oczywiscie mialem racje i przy podpisaniu umowy nie wlaczylem.
    > Pani na infolini stwierdzila, ze MUSIALEM to wlaczyc w terminie
    > pozniejszym (?!).

    Niemożliwe. Jak podpisywałem umowę to wyraźnie mi dano do zrozumienia, że
    potem nie można niczego zmienić, więc albo albo :)

    > Dalo sie.

    Bo reaklamowałeś. Co innego jak ktoś włączy a potem będzie chciał wyłączyć.
    Jest to przecież wyraźnie opisane w treści umowy

> [...]
    > naprawiaja, korespondencja przychodzi raz na jeden raz na drugi ,
    > wlaczaja sie rozne opcje, ktore niekoniecznie sie chce.

    Mam tam konto od lutego 2004 i jakoś nic mi się nie przydarzyło. Chyba mam
    szczęście albo TY pechowy oddział ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 17. Data: 2005-05-12 10:20:01
    Od: "topjes" <n...@d...rady>

    > Bo reaklamowałeś. Co innego jak ktoś włączy a potem będzie chciał
    wyłączyć.
    > Jest to przecież wyraźnie opisane w treści umowy

    ZTCW do da się wyłączyć ale nie da się potem ponownie włączyć :)

    pzdr
    topjes

  • 18. Data: 2005-05-12 17:32:55
    Od: Markus Sprungk <z...@c...cy>

    topjes napisał(a):

    > ZTCW do da się wyłączyć ale nie da się potem ponownie włączyć :)

    To już mniejsze zmartwienie. Grunt, że da się wyłączyć ;)

    ICQ: 79050392
    Tlen: msprungk
    GG:1447098

  • 19. Data: 2005-05-12 23:04:38
    Od: " kuba" <k...@g...pl>

    Chlopie co cie sklonilo do posiadania karty w MultiBanku ?? Przeciez to
    najgorszy bank pod słoncem wraz z mBankiem na czele. Tam tylko balagan i brak
    kompetencji i naliczanie prowizji bezpodstawnie. Trzymaj sie od nich z daleka!