  • 1. Data: 2002-04-15 08:59:52
    Temat: KK EC/MC Citi
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

    Od dzis :-) Nie ma jeszcze na www.
    KK EC/MC Silver - oplata za wydanie 45zl, oprocentowanie 39,84% rocznie
    :-(( (3,32mc)
    KK EC/MC Gold - oplata ???, oprocentowanie 37,80% rocznie, (3,15% mc)

    Nie ma co zaszaleli z tym oprocentowaniem :-)))
    reszta to samo co KK VC.
    pzd

  • 2. Data: 2002-04-15 09:27:20
    Temat: Re: KK EC/MC Citi
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

    Użytkownik "Witek" <w...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > KK EC/MC Silver - oplata za wydanie 45zl,

    Ale druga juz 85zł :\
    Do tego udokumentowane min. 2500zł brutto.

    PJ

  • 3. Data: 2002-04-15 09:35:24
    Od: "Michal Grochala" <m...@y...com>

    A co z ubezpieczeniami ?
    Obowiazkowe 6.50 co miesiac ?

  • 4. Data: 2002-04-15 12:30:34
    Od: "Stefan" <stefanUSUNTO@ito_tez.interia.pl>

    > Od dzis :-) Nie ma jeszcze na www.
    > KK EC/MC Silver - oplata za wydanie 45zl, oprocentowanie 39,84% rocznie
    > :-(( (3,32mc)
    > KK EC/MC Gold - oplata ???, oprocentowanie 37,80% rocznie, (3,15% mc)

    No to (przynajmniej mi) się nie opłaca w porównianiu z Partnerem Pekao!
    Koszty stałe karty Citi to 123 złote rocznie (45 +12*6.5). Koszty stałe
    Partnera to 63,8. Założywszy (bardzo mało prawdopodne) średnie
    oprocentowanie kredytu na poziomie 1.9%/mc muszę rocznie wydawać ponad 3000
    na tą KK by zwróciły się koszty stałe. Jeżeli zmienię proporcję kredytu na
    1.2%/mc (tyle mi mniej więcej wychodzi przy spłacie ok. 100% kredytu raz na
    miesiąć) to mogę już wydać 5000 i mieć niższe koszty niż KK Citi. Zważywszy
    na to, że rocznie wydaję ok 3000 (głownie używam zagranicą i restauracjach)
    to propozycja Citi nie jest dla mnie w porównianiu do Partera atrakcyjna.
    Czekam na następną kredytówkę MC/EC, chyba, że Citi wprowadzi jakąś promocję
    :-)

  • 5. Data: 2002-04-15 12:55:16
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Witek"
    > Od dzis :-) Nie ma jeszcze na www.

    w sobote byla promocja citi w Galerii Mokotow w W-wie
    wystawili specjalne dziewczyny do lapania nowych klientow
    i oczywiscie nt nowej KK MC zero informacji
    *** blad ***

  • 6. Data: 2002-04-15 16:13:53
    Od: "Witek" <w...@p...onet.pl>

> [...]
    > KK EC/MC Gold - oplata ???, oprocentowanie 37,80% rocznie, (3,15% mc)
    >
    > Nie ma co zaszaleli z tym oprocentowaniem :-)))

    Wlasnie sie dowiedzialem, ta karta MC/MC jest rozliczana tak samo jak KK VC,
    czyli jest PRZELICZANA przez DOLARY !!!!
    To tylko Citi moze wymyslic :-)))) Oni chyba zglupieli !!!
    pzd

  • 7. Data: 2002-04-15 20:06:04
    Od: <k...@p...onet.pl>

> [...]
    > Czekam na następną kredytówkę MC/EC, chyba, że Citi wprowadzi jakąś promocję

    A propos kosztow taki komentarz - dwa przyklady:
    - ostatnio leczylem zeby za spora kase (prawie 2tys PLN - tak, tak, tyle tych
    zebow musialem plombowac i to juz bez ulgi). Wybralem dentyste z listy
    znizkowej dla kart kredytowych Citi (posiadam takowa) i zachowalem w kieszeni
    200PLN jako rabat, a ceny w tym gabinecie byly na poziomie rynkowego standardu.
    Jak latwo da sie przeliczyc, jest to kilkakrotnosc rocznych kosztow Partnera.
    (a w kredyt na karcie Citi nie wchodze).
    - zgubilem w tym roku portfel z karta Citi i rowniez KK Lukasa (tez mam). W
    Citi wydali mi nowa karte za free w 2-3 dni, a w Lukasie nie dosc ze musialem
    czekac dlugo to jeszcze skasowali mnie za zastrzezenie karty oraz za wydanie
    duplikatu (w sumie jakies 50-60PLN).

    Reasumujac - rozne sa koszty i korzysci z posiadania danej karty...

    Pozdrawiam,
    Karciarz01

  • 8. Data: 2002-04-15 20:32:57
    Od: Adam Płaszczyca <o...@m...oldfield.org.pl>

    Witek <w...@p...onet.pl> wrote:

    > Wlasnie sie dowiedzialem, ta karta MC/MC jest rozliczana tak samo jak KK VC,
    > czyli jest PRZELICZANA przez DOLARY !!!!
    > To tylko Citi moze wymyslic :-)))) Oni chyba zglupieli !!!

    Nie - system informatyczny nie nadążą ;)

    --
    ___________ (R)
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313

  • 9. Data: 2002-04-15 21:26:12
    Od: "PJ" <hosi@_NOSPAM_o2.pl>

> [...]

    VC,
    > czyli jest PRZELICZANA przez DOLARY !!!!
    > To tylko Citi moze wymyslic :-)))) Oni chyba zglupieli !!!

    Skąd takie info??
    Niedysponentka w rozmowie tel. nie raczyła
    oczywiście o tym wspomnieć :\

    PJ