  • 1. Data: 2002-04-15 08:34:42
    Temat: LGNet - zmiana interfejsu
    Od: "Michal Zapalowski" <n...@m...com>

    Po niedzielnej konserwacji systemu dolozyli mozliwosc wyboru interfejsu
    tekstowego (Ustawienia/Jezyk/Polski bez grafiki). Powyzszy interfejs posiada
    rowniez paski przewijania we wszystkich ramkach, dzieki czemu wreszcie mozna
    kozystac z LGNetu na ekranach palmtopow.

    Pzdr,

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 2. Data: 2002-04-15 09:06:07
    Temat: Re: LGNet - zmiana interfejsu
    Od: <i...@p...onet.pl>

> [...]
    > rowniez paski przewijania we wszystkich ramkach, dzieki czemu wreszcie mozna
    > kozystac z LGNetu na ekranach palmtopow.

    Zmieniono rowniez prezentacje rachunkow na bardziej logiczna, ale TYLKO w
    trybie tekstowym. :-(
    Dostepne srodki dla NETKombo nie sa wyswietlane, tylko dla NETKonta, za to
    saldo dopiero jest rozbite na Konto i Kombo. Rowniez przy wyswietlaniu
    informacji dla ROR Standard w pozycji dostepne srodki podawana jest kwota
    wlacznie z dostepnym debetem, a dopiero pozycja saldo pokazuje wlasciwa ilosc
    gotowki.

    Za to zmiany w szybkosci, to... az tak bardzo nie odczulem...

    Maciek - IGI

  • 3. Data: 2002-04-15 09:24:38
    Od: <o...@e...com>

> [...]
    > rowniez paski przewijania we wszystkich ramkach, dzieki czemu wreszcie mozna
    > kozystac z LGNetu na ekranach palmtopow.

    No dobra, to teraz jeszcze tylko zmiana jdnego hasła tranaskcyjnego na hasła
    jednorazowe i będzie to na prawdę bardzo przyzwoite konto internetowe.

    Miłego dnia
    Tomek

  • 4. Data: 2002-04-15 09:37:25
    Od: "Dave" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik <o...@e...com> napisał w wiadomości

    > No dobra, to teraz jeszcze tylko zmiana jdnego hasła tranaskcyjnego na
    hasła
    > jednorazowe i będzie to na prawdę bardzo przyzwoite konto internetowe.

    duzo prosciej byloby zastosowac wariant z ING - plik z kluczem prywatnym i
    publicznym z haslem w celu autoryzacji transakcji.
    A tak w ogole to kazdy moze wymyslic 30-40 znakowe haslo, ktorego nikt nie
    bedzie w stanie odgadnac (a jak potrafi to niech lepiej gra w totka :-))
    Pozostaje ryzyko trojanow ale od zabezpieczenia sie przed nimi sa
    administratorzy sieci.

    D.

  • 5. Data: 2002-04-15 10:02:18
    Od: <o...@e...com>

> [...]
    > bedzie w stanie odgadnac (a jak potrafi to niech lepiej gra w totka :-))
    > Pozostaje ryzyko trojanow ale od zabezpieczenia sie przed nimi sa

    Mi chodzi właśnie o trojany. Wiesz, admini są lepsi i gorsi. Jedne firmy mają
    kasę na zabezpieczanie sie przed tego rodzaju paskudztwem, inne nie. Poza tym
    nie wszyscy korzystają z netu w pracy.

    Miłego dnia
    Tomek