  • Data: 2020-10-30 10:29:21
    Temat: Re: KK DC ktoś ma?
    Od: Robert_DF <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Anegdotyczne - lub signum temporis - było to, że kredytówki DC zaczął po dojściu
    pis do władzy wydawać podkarpacki bank spółdzielczy (w Rzeszowie, jakby kto miał
    wątpliwości). Kredytówki dla nowej władzuchny rozbijającej się (z rodzinkami) po
    kraju samolotami. Bank już upadł. Pokłosiem są chyba te kredytówki DC wydawane przez
    BPS (albo tylko nie wiem, czy przez sam bank zrzeszający czy przez zrzeszenie, czy
    przez zrzeszone spółdzielnie.

    czyli kredytówki DC były (są?) też wydawane przez banki, bo ja
    wnioskowałem bezpośrednio i czekam aż mi ten plastyk prześlą

    a wiesz może jak to wygląda od strony akceptantów?
    VISA i MC mają wszyscy, żeby mieć AmEx trzeba podpisać specjalną umowę
    (niewielu ma bo interchange znacznie wyższy niż dla tych dwóch), a jak
    to jest z DC? bardziej jak Visa/MC czy AmEx?

    --
    pozdrawiam
    Roberts

    kredyty-ubezpieczenia-inwestycje