eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKK DB › Re: KK DB
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
    .pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feeder
    2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.de!81.171.118.63.MISMATCH!peer03.fr7!news.highwin
    ds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.ne
    ws.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: WAM <n...@n...nopl.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK DB
    Date: Wed, 12 Aug 2015 10:16:23 +0200
    Organization: www.nadmorze.pl
    Message-ID: <h...@4...com>
    References: <1...@4...com>
    <mpga4n$1cr$1@node1.news.atman.pl>
    <j...@4...com>
    X-Newsreader: Forte Agent 1.93/32.576 English (American)
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 34
    NNTP-Posting-Host: 83.18.222.139
    X-Trace: 1439367383 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 27524 83.18.222.139:61771
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2349
    X-Received-Body-CRC: 2306520232
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:615271
    [ ukryj nagłówki ]

    On Fri, 31 Jul 2015 19:17:06 +0200, WAM <n...@n...nopl.pl> wrote:

    >>Niestety taki maja system. Chyba na korbe (znaczy: recznie...).
    >>To samo dotyczy obslugi kont....
    >Teraz zauwazylem (w systemie online u odbiorcy przelewu) ze zlecenia
    >telefoniczne zostaly zaokraglone w dol... Poprzednio przelewy poszly
    >co do grosza tak jak chcialem. Teraz przelali o kilkadziesiat groszy
    >za malo w kazdym z dwoch przelewow. Porazka.
    02.08 złożyłem reklamację w systemie i już myślałem że jej nikt nie
    zauważył ale w końcu dziś ok 9 otrzymałem odpowiedź:

    *
    Potwierdzamy, że podczas rozmowy z Konsultantem Teleserwisu w dniu
    27.07.2015 r. zlecone zostały przez Pana dwa przelewy z rachunku karty
    kredytowej w ramach oferty Twoje rachunki na kwotę xxx,xx PLN oraz
    xxx,xx PLN . Z przykrością przyznajemy, że w wyniku błędu po stronie
    Banku ww. dyspozycje zostały zrealizowane nieprawidłowo uwzględniając
    błędne kwoty przelewów. Jednocześnie informujemy, że w celu przyjęcia
    przelewów na brakujące kwoty będzie się z Panem kontaktował Konsultant
    Teleserwisu.
    *

    I przed chwilą zadzwoniła Pani potwierdzić moje nowe(!) zlecenia na
    groszowe końcówki. Odmówiłem potwierdzenia, zażądałem zrealizowania
    zleceń z 27.07 które bank posiada i potwierdził że złożyłem je
    prawidłowo, jednocześnie poinformowałem że brak wykonania
    potwierdzonej już przez bank dyspozycji zgłoszę do KNF.

    WAM
    --
    www.nawakacje.pl ?
    pokoje w górach www.wpolskichgorach.pl
    pokoje na Mazurach www.spanienamazurach.pl
    pokoje nad morzem www.nadmorze.pl

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1