  • 1. Data: 2003-11-01 19:10:47
    Temat: [KK Cyfra+ Lukas] - 501 nagród (kto pierwszy ten lepszy)
    Od: "DS" <d...@p...onet.pl>

    Wystarczy zamówić i można otrzymać niezłą wartościową nagrodę.
    Nie znalazłem żadnych haczyków...?

    z WWW:
    Kto może je dostać?

    -każdy kto zostanie użytkownikiem karty kredytowej
    VISA CYFRA+LUKAS Bank,
    -im szybciej podpiszesz umowę, tym większą masz szansę
    na cenniejszą nagrodę !!!!!!,
    -co miesiąc do rozdania jest nowa pula aż 167 nagród.

    Jak można je dostać?

    Wystarczy złożyć wniosek o wydanie VISA CYFRA+LUKAS Bank
    upoważnić bank do obciążania Twojej karty abonamentem CYFRY+ ,
    nie trzeba posiadać konta w LUKAS Banku,
    jednak każdy, kto takie konto posiada przez minimum 3 miesiące,
    otrzyma kartę bez okazywania zaświadczenia o dochodach.
    Kiedy można je dostać?

    Od 1 listopada 2003r. do 31 stycznia 2004r.
    Co można dostać?

    21 voucherów podróżnych, o wartości 1.500 zł każdy,
    20 zegarków Casio PROTREK (model PRG-40T), o wartości 1.199 zł każdy,
    10 zegarków Casio PROTREK (model PRG-40 3VER), o wartości
    999 zł każdy,
    150 plecaków Campus (model Espirit), o wartości 149 zł każdy,
    80 plecaków Campus (modelKili), o wartości 109 zł każdy,
    50 plecaków Campus (model Quasar), o wartości 99 zł każdy,
    20 plecaków Campus (model Vector), o wartości 89 zł każdy,
    150 portfeli podróżnych, o wartości 21 zł każdy,

    RAZEM 501 nagród do rozdania...

  • 2. Data: 2003-11-01 19:26:26
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "DS" <d...@p...onet.pl> wrote in message
    > Wystarczy zamówić i można otrzymać niezłą wartościową nagrodę.
    > Nie znalazłem żadnych haczyków...?

    Faktycznie, wystarczy tylko kupic karte i cyfre ;).
    Ale skoro o promocjach....
    http://www.fortisbank.pl/services/PackagePromotionPL
    .html

    Maciej

  • 3. Data: 2003-11-01 20:03:38
    Od: Benny <zbkm@_usun_interia.pl>

    MK wrote:

    > Ale skoro o promocjach....
    > http://www.fortisbank.pl/services/PackagePromotionPL
    .html

    I jak to wygląda w porównaniu do e-konta pro (Lukas)?

    Zbyszek

  • 4. Data: 2003-11-01 20:39:22
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "DS" <d...@p...onet.pl> writes:

    > Wystarczy zamówić i można otrzymać niezłą wartościową nagrodę.
    > Nie znalazłem żadnych haczyków...?

    A zawarcie umowy z nimi (ktore, zdaje sie, wiaze sie z wekslem in blanco)
    i zgoda na (dowolne) obciazanie karty?

    Ode mnie od jakiegos czasu bezpodstawnie domagaja sie kilkuset zlotych,
    przy czym dzialania normalne w przypadku innych firm tu nie skutkuja
    (np. żądanie wyjasnienia podstawy, żądanie wystawienia faktury VAT lub
    dowolnego innego przewidzianego prawem dokumentu itd).

    Twierdza (w rozmowie telefonicznej) ze nie sa platnikiem VAT i w zwiazku
    z tym zadnych dokumentow przy sprzedazy uslug nie wystawiaja.

    Staraja sie mnie zastraszyc firma windykacyjna, ktora zreszta takze
    przysyla mi co jakis czas stek bzdur i innych niedozwolonych prawem
    zapisow, takze z nimi nie mozna sie (na pismie) porozumiec (chyba musze
    jednak wybrac sie z tym do prokuratury).
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 5. Data: 2003-11-02 16:52:36
    Od: "Maverick van Hyde" <m...@b...com>

    Użytkownik "DS" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Wystarczy zamówić i można otrzymać niezłą wartościową nagrodę.
    > Nie znalazłem żadnych haczyków...?

    Haczykiem jest sama Cyfra+ najgorsza platforma cyfrowa w historii Polski..
    Wlasnie mija 2-gi rok od kiedy zrezygnowalem po okresie umowy z ich uslug i
    do dzisiaj nasylaja na mnie coraz to nowe firmy windykacyjne (nie majac
    podstaw prawnych do sciagania jakichkolwiek - bo nienaleznych -
    pieniedzy).....
    Niestety sprawa sie skonczy w sadzie i odczywiscie cyfra przegra, lecz nic
    nie zwroci mi tych nerwow, ktore stracilem.
    Nie polecam - odradzam !!
    Ale to juz zupelny OT sie zrobil...
    Pozdrawiam (nie C+)
    M.

  • 6. Data: 2003-11-03 20:12:05
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Maverick van Hyde" <m...@b...com> napisał w
    wiadomości news:bo3cos$i9j$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Haczykiem jest sama Cyfra+ najgorsza platforma cyfrowa w historii Polski..

    Iii tam. Nie należy się denerwować tylko wiedzieć ile powinno się zapłacić,
    płacić w terminie i olewać durnych telefonistów i jeszcze głupsze pisma z
    Kruka. A oferta - szczególnie sportowa - jest _bardzo_ dobra.

    Pozdrawiam,
    Washko