  • 11. Data: 2013-04-29 16:17:14
    Temat: Re: KK Citi vs CashBack
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "ls" 9...@g...co

    > Łatwiej w realu i Leroju. W Auchan tankuje mleko -- na
    > razie wg mnie Auchan nie ma niczego ciekawego poza mlekiem,
    > ale w realu za 2.50 pln można kupić 2 litry kefiru. [chyba
    > ze Śląska]

    : To u mnie na odwrot: Auchan w wiekszosci artykulow najtanszy,
    : w Realu i Tesco tansze czasem sa rzeczy na promocji, a i to nie zawsze.

    W Tesco nie kupuję, w Lidlu kupuję rzadko -- na przykład pepsi w puszkach.
    (ma kofeinę a czasami zanika :) mi ciśnienie krwi -- w czasie jazdy bywa
    smutno) Co do cen... Real daje chlebak y drewna miękkiego za 42 pln, po
    czym promocyjnie obniża cenę do 29,99 -- Carrefour od dawna sprzedaje to
    za 27,99 pln. Olej kujawski w realu za około 6.45 pln a Carrefour za parę
    dni będzie sprzedawał 3 litry po 14 plnów z groszami... Z cenami jest różnie.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 12. Data: 2013-05-02 22:55:00
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    W dniu 2013-04-29 11:00, ls pisze:

    > To u mnie na odwrot: Auchan w wiekszosci artykulow najtanszy, w Realu i Tesco
    tansze czasem sa rzeczy na promocji, a i to nie zawsze.

    jeżeli zależy ci na zwrocie to jakie znaczenie ma cena? ostatnio kupiłem
    buty za 200 zł w Decathlonie płacąc kk i też zwrócili mi gotówkę jak
    oddałem...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2013-05-03 04:23:54
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "RobertS" klujr4$mvb$...@n...icpnet.pl

    > jeżeli zależy ci na zwrocie to jakie znaczenie ma cena?
    > ostatnio kupiłem buty za 200 zł w Decathlonie płacąc kk
    > i też zwrócili mi gotówkę jak oddałem...

    Nie wszystko zwrócisz a po co chodzić do kilku
    sklepów, skoro można załatwić wszystko w jednym?

    Ja nie kupuję po to, aby zwrócić. Może to błąd...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 14. Data: 2013-05-05 06:22:41
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2013-05-03 04:23, Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Ja nie kupuję po to, aby zwrócić. Może to błąd...

    :)

    Mnie już znudziło, mam w nosie te ich trzyprocenty, pińćprocenty, marnestówki
    i inne ochłapy. Siostry!*) do większych dzieł się gotujcie! :)

    *) licentia poetica przedmówcy

    --
    TrzyLinie

  • 15. Data: 2013-05-05 08:18:08
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-05-05 06:22, TrzyLinie pisze:

> [...]
    > marnestówki
    > i inne ochłapy. Siostry!*) do większych dzieł się gotujcie! :)

    Robisz jakiś grubszy skok na bank albo skok? Masz jeszcze jakieś vacaty?

    No fakt... To ma sens. Żaden ochroniarz (których i tak nigdzie nie
    widziałem) nie będzie d. nadstawiał. Wystarczy sztuczna broda, kolorowe
    kontakty, gimnastyczne obciążniki sobie na łydki przywiesić, żeby
    postawę zmienić, itp... Co trochę słychać, że ludzie jakoś kombinują.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 16. Data: 2013-05-05 19:12:24
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" 5185f99f$0$26686$6...@n...neostrada.pl

> [...]

    > kolorowe kontakty, gimnastyczne obciążniki sobie na łydki przywiesić, żeby postawę
    zmienić, itp... Co trochę słychać, że ludzie

    Ja odpadam -- lekarze zabraniają mi skakania... Nawet bieg[unki?]ania
    mi zabraniają... I siedzenia... Tylko latanie [do sracza także?]
    pozostaje... No i ćwiczenia...

    Allertec refundują, vitaminę PP refundują... Siatkówka
    odbiera wszystkie programy polskiej DVB-T... Tablety
    coraz tańsze... [akurat to nieprawda... gówno Gatesowe
    tanieje na potęgę]

    Zostają loty... Może by tak konto godne polecenia?...
    Ja tego jeszcze nie przeleciałAm. Wprawdzie mam konta
    oszczędne w banku BZ WBK KB, ale moja matka -- nie ma. :)

    BTW -- KB to KB PBI. :) MiałEm nawet konto w Polskim Banku Inwestycyjnym.

    [ciekawe, kiedy w Polsce pozostaną tylko dwa banki -- PKO i PeKaO;
    kiedy wprowadzą kartki na kartki; kiedy władza będzie rozdawała
    mieszkania i samochody... na razie DTusk mówi o zielonej wyspie
    i rosnącym PKB a TV Trwająca mówi o zagrożeniu bankructwem?...]

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'