  • 1. Data: 2013-04-25 16:48:01
    Temat: CB z Mille na Orlenie
    Od: Maruda <m...@n...com>

    Nie wiem, czy nie odkrywam Ameryki, ale byłem wczoraj, kupiłem piwo i
    poprosiłem o CB 200zł, dostałem, po czym zapytałem z głupia:
    - a czy możemy tę operację powtórzyć?
    - nie ma problemu
    I faktycznie nie było.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 2. Data: 2013-04-25 17:14:41
    Temat: Re: CB z Mille na Orlenie
    Od: sas <n...@e...com>

    W dniu 25.04.2013 o 16:48 Maruda <m...@n...com> pisze:

    > Nie wiem, czy nie odkrywam Ameryki, ale byłem wczoraj, kupiłem piwo i
    > poprosiłem o CB 200zł, dostałem, po czym zapytałem z głupia:
> [...]

    W ramach jednej transakcji?
    Bo mi zdarzało się brać jednorazowo 400 czy 600 zł, ale odpowiednio w
    ramach 2 czy 3 transakcji.

    sas

  • 3. Data: 2013-04-25 17:26:29
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" 5179421e$0$26705$6...@n...neostrada.pl

    > poprosiłem o CB 200zł, dostałem, po czym zapytałem z głupia:
    > - a czy możemy tę operację powtórzyć?
    > - nie ma problemu
    > I faktycznie nie było.

    IMO nie każdy ma mocną głowę. ;) Ja, przykładowo, nie piję piwa.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 4. Data: 2013-04-25 17:42:25
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-25 17:14, sas pisze:

    > W ramach jednej transakcji?
    > Bo mi zdarzało się brać jednorazowo 400 czy 600 zł, ale odpowiednio w
    > ramach 2 czy 3 transakcji.

    Tak właśnie. Drugie piwo, druga transakcja.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 5. Data: 2013-04-25 19:04:16
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Maruda" 51794ede$0$1257$6...@n...neostrada.pl

    > Tak właśnie. Drugie piwo, druga transakcja.

    Już tyle razy było o tym -- można do limitu ustawionego
    na karcie. Można wziąć dziesięć szarytek i wykonać nimi
    90 transakcji w ciągu jednego dnia, a nawet w ciągu
    jednej godziny, o ile kasjerka będzie dostatecznie
    szybka. Będzie to najlepiej płatna godzina na tej
    grupie. ;) W razie czego -- można kupować naraz w kilku kasach. ;)

    Dla mnie wygodnie brać mało naraz -- bo mam uszkodzenie
    kręgosłupa i nie mogę dźwigać ciężarów. I przy zwykłych
    zakupach po prostu biorę 2 stówki.

    -=-

    Na pewno obrotna pracowniczka realna lub orle_nowa
    może tym sposobem dokręcić kilka tałzenów rocznie.
    Gdyby ten tren_d utrzymać -- zarobienie (dorobienie
    do) na mieszkanie (mieszkania) byłoby proste i łatwe.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 6. Data: 2013-04-26 14:22:21
    Od: ls <l...@w...pl>

    W dniu czwartek, 25 kwietnia 2013 16:48:01 UTC+2 użytkownik Maruda napisał:
    > Nie wiem, czy nie odkrywam Ameryki, ale byłem wczoraj, kupiłem piwo i
    > poprosiłem o CB 200zł, dostałem, po czym zapytałem z głupia:
> [...]

    Tylko po co Ci 2 piwa drozsze, niz takie same w spozywczaku?

    --
    pozdr.
    ls

  • 7. Data: 2013-05-01 06:13:57
    Od: m...@g...com

    A mi na Bliskiej odmówili wypłaty, mimo że reklamują tę usługę na swojej stronie.
    Napisałem do nich, ale nie raczyli odpowiedzieć.

    M.