  • Data: 2021-03-22 14:59:50
    Temat: Re: KK Citi i oplaty miesieczne
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    poniedziałek, 22 marca 2021 o 14:38:30 UTC+1 Michal Jankowski napisał(a):

    > W ogóle te wszystkie kombinacje z ratami są dla mnie niepojęte -
    > sprzedają ostatnio na raty taniej niż za gotówkę...

    Sklepowi w sumie wszystko jedno - oni i tak całą kasę dostają od razu.
    To raczej klientów powinny takie "promocje" odstraszać - jeśli gdzieś są raty 0%, to
    wiadomo, że zapłacą za to wszyscy klienci w cenie towaru.

    A gdzieś naprawdę sprzedają na raty taniej niż za gotówkę - tzn. taniej explicite, a
    nie w ten sposób, że biorąc pod uwagę inflację 4% to takie 10 rat (szkoda, że to
    maksymalna ilość) 0% to tak naprawdę są raty -3,33%?