  • Data: 2021-03-22 18:14:43
    Temat: Re: KK Citi i oplaty miesieczne
    Od: Piotr Gałka <p...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ale na grupie chyba Piotr pisał, że jego żona dostała bez papierów.

    Szczerze to już nie pamiętam co dokładnie pisałem, ani co było.
    Nie wiem czy to coś zmienia, ale to oni zadzwonili i chcieli wcisnąć kartę.

    Jak kiedyś dawali 600 za założenie konta to je założyłem, a potem żonę
    dopisałem. No i odkryli (już po raz drugi), że nie wcisnęli jej KK (za
    poprzednim razem jakoś im się nie udało - za dużo wymagali).

    Jesteśmy sp.j i nie mam pojęcia dlaczego banki nas tak ogólnie nie lubią.
    P.G.