  • 11. Data: 2004-03-26 15:05:50
    Temat: Re: KK Citi -> KK Multi lub KK Raiff<costam>
    Od: "JaKi" <j...@p...onet.pl>

    Ogolnie sam porces jest beznadziejny :D

    Wypelnilem wniosek w necie - skontaktowala sie ze mna pani z oddzialu po
    interwencji na infolini. Poproszono abym zglosil sie w celu dokonczenia calego
    procesu. Okazalo sie ze zamiast udostepnic w necie mozliwosc wpisania
    wszytskich danych, to wpisuje sie polowe a druga polowe uzupelnia z
    konsultantem w oddziale (poroniony pomysl) :-) Oczywiscie pani z usmiechem na
    twarzy poinformowala mnie o oplatach - mimo iz jak sklada sie wniosek przez
    Internet to poplat nie ma. Jak to powiedzialem to pani zrobila maslane oczy i
    uslyszalem "acha Internet...".

    Plusem jest to ze dostalem komplet dokumetow odnoscnie karty i TOiP

    Karte dostalem i jestem z niej zadowolony - choc zastanawiam sie czy ja
    odnawiac - za ok. 70 PLN limit 1k - troche kiepsko :-)

    --
    JaKi

  • 12. Data: 2004-03-26 15:06:42
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...pulapka-org.pl>

    On Fri, 26 Mar 2004 11:17:59 +0100, "Pies Pankracy" <f...@s...com>
    wrote:

    >- Jak jest z reklamacjami dla KK Multi i KK Raiff, czy sa one zalatwiane bez
    >problemowo? W Citi bylo/jest drogo ale moje dotychczasowe reklamacje (dwie w
    >ciagu 3 lat) byly zalatwione "jednym telefonem".

    Nie.

    >- Ewentualne inne (wlasne) spostrzezenia za lub przeciw przenosinom.
    Powyżej.

    --
    ___________ (R)

  • 13. Data: 2004-03-26 15:39:58
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...pulapka-org.pl> napisał:

    > Nie.

    Co nie ?

  • 14. Data: 2004-03-26 17:29:36
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > Nie.

    Rozumiem, ze juz zapomniales o watku w ktorym gosc opisywal jak go
    wypozyczalnia samochodow zza wielkiej wody wystrugala, a CITY do konca daje
    wiare strugaczom ?!
    Jeden telefon nie wystarczyl... komplet _oryginalnych_ dokumentow to tez
    malo....

    MAd Hat
    ter

  • 15. Data: 2004-03-26 17:54:07
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    ~WD <j...@c...barg.sv> wrote:

    > Co nie ?

    A jakie pytanie widzisz powyżej?

    --
    ___________ (R)

  • 16. Data: 2004-03-26 17:55:24
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    $$Szalony_Kapelusznik$$ <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    > wiare strugaczom ?!
    > Jeden telefon nie wystarczyl... komplet _oryginalnych_ dokumentow to tez

    RAczej mam świadomość tego, że ludzie częśto nei pamiętają tego, co
    robili. Żadna z moich reklamacji nie byłą inna niż 'jeden telefon'.

    --
    ___________ (R)

  • 17. Data: 2004-03-26 18:03:10
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Adam Płaszczyca" <t...@o...org.pl> napisał:
    > A jakie pytanie widzisz powyżej?

    Nadal nie wiem o który bank chodzi.... to po pierwsze. Po drugie z tego co ja
    wiem to procedura reklamacji (przynajmniej w m**bankach) wyglada b.podobnie jak
    citi. Citi jest dobre - to fakt, ale bez przesady.

  • 18. Data: 2004-03-26 18:08:19
    Od: "~WD" <j...@c...barg.sv>

    Użytkownik "Pies Pankracy" <f...@s...com> napisał:
    > - Jak jest z reklamacjami dla KK Multi i KK Raiff, czy sa one zalatwiane bez
    > problemowo? W Citi bylo/jest drogo ale moje dotychczasowe reklamacje (dwie w
    > ciagu 3 lat) byly zalatwione "jednym telefonem".

    Ja w multi nie mialem problemów. Telefon, uznanie .... przychodzi formularz z
    koperta zwrotną (identyczny jak w citi) i koniec.

  • 19. Data: 2004-03-26 18:44:00
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl>

    Fri, 26 Mar 2004 17:54:07 +0000 (UTC), w <c41qnv$573$1@nemesis.news.tpi.pl>,
    Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl> napisał(-a):

    > A jakie pytanie widzisz powyżej?

    Widzę dwa pytania, a jedną odpowiedź.

  • 20. Data: 2004-03-26 19:39:32
    Od: "janke" <j...@p...onet.peel>

    KRZYSZTOF KRAWCZYK
    > przeniosłem (skutecznie) kartę Partner z Pekao SA do Raiffeisena a
    obecnie
    > załatwiam przeniesienie Visa Silver Citi do mBanku.
    >
    > Jeżeli chodzi o Raiffeisena, to cały proces zamknął się w ciągu 2
    tygodni.
    > Wniosek złożyłem telefonicznie, potem umówiłem się na osobistą wizytę w
    > centrali gdzie podpisałem dokumenty i przekazałem 3 wyciągi z karty
    Partner.
> [...]
    > zamknięcia rachunku karty Partner.
    >
    > Jeżeli chodzi o mBank to tutaj już nie jest tak różowo. Od akceptacji
    > wniosku na kontakt z agentem czekałem około 10 dni kalendarzowych. Po
    > telefonie agenta dokonałem formalności z Citkiem. Tj. zleciłem
    przesłania
    > kopii wniosku o kartę oraz opinii bankowej na temat prowadzenia rachunku
    > karty. Jak tylko dostałem te dokumenty, udałem się do oddziału banku,
    gdzie
    > zwróciłem kartę. Ważne jest też potwierdzenie zwrotu wraz (co ważne)
    wyraźną

    http://www.gazeta.pl/usenet/