    From: w...@a...pl (Wemif)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: KK Citi BP - splata
    Date: Fri, 30 Nov 2007 23:30:09 +0000 (UTC)

    MarekZ <m...@t...irc.pl> wrote:

    > Nie boj? si?. :-) Nigdy, przenigdy nie u?ywam polecenia zap?aty. Jak sp?acam

    Jakis konkretny powod? Podoba mi sie to, jesli nie splace wczesniej sam,
    to 'samo' sie splaci, jesli nie calosc, to przynajmniej do 1000 Euro (to
    zawsze pokryje w moim przypadku minimalna splate).

    > z rachunku w Multi, to zawsze idzie I elixirem, jako przelew z data
    > przysz??. Natomiast jak sp?acam przelewem z KK Rajfiego, to idzie II albo

    Nie lapie. Dlaczego przyszla? Czy do Citi dochodzi z data dzien po
    terminie?

    > III, bo tam si? praktycznie nie da za?apa? na I elixir je?li sk?adasz
    > zlecenie przelewu z KK danego dnia, a jak z?ozysz dnia poprzedniego to masz
    > odsetki za dodatkowy dzie?, nawet jesli z?o?ysz o 23:59. Nawet je?li z?o?ysz

    Jakie odsetki, przeciez na KK Rajfiego jest grace period?

    a.