  • 11. Data: 2002-04-17 08:48:07
    Temat: Re: KK BZWBK i spłata przez BZWBK24...
    Od: "Grzes" <p...@a...net.pl.spam>

    ja też mam na 5 maja i wysyłam 2 maja na "wszelki wypadek"
    2.05 jest normalnym dniem roboczym w BZWBK

    Grześ

  • 12. Data: 2002-04-17 08:50:06
    Od: "Grzes" <p...@a...net.pl.spam>

    sorry za pomyłkę, termin mam na 6.05 a nie na 5, ale spłacam 2.05

    Grześ

  • 13. Data: 2002-04-17 09:47:55
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Grzes"
    > sorry za pomyłkę, termin mam na 6.05 a nie na 5, ale spłacam 2.05

    no to widze ze tylko ja jestem taki lekkomyslny, ale przyzwyczailem sie
    ze jak przelew wychodzi 1-sza sesja elixiru to nie ma cudow zeby nie
    doszedl
    *** blad ***

  • 14. Data: 2002-04-17 11:02:28
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    blad wrote:

    > Użytkownik "Grzes"
    >
    > no to widze ze tylko ja jestem taki lekkomyslny, ale przyzwyczailem sie
    > ze jak przelew wychodzi 1-sza sesja elixiru to nie ma cudow zeby nie
    > doszedl

    Nie tylko. Od września spłacam Lukasa w ostatnim dniu, a jak termin w
    niedzielę to spłacam w poniedziałek i (odpukać) na razie bezboleśnie.

    pzdr

    Tomek

  • 15. Data: 2002-04-17 11:14:27
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Bartek Szymkowiak" <
    > kłucić.
    > wystarczy zlecic przelew do godz. 16 w dniu splaty, aby srodki wplynely
    na
    > rachunek CK - TE SRODKI NIE IDA ELIXIREM!!!

    moze jak sie przelewa wewnatrz banku a ja przelewam z Fortisa przez
    internet

    > Ja (dopiero dzisiaj mi beda generowali zestawienie transakcji) bym placil
    > 6/05.

    jak zestawienie transakcji masz generowane 17-go to termin splaty minimum
    powinien byc 8 maja - to niemozliwe zeby byl 6 maja. Mi kiedys za dlugi
    termin wyliczyli i zadzwonilem do CK z reklamacja - obiecali ze sprawdza
    dlaczego program nie umie wyliczyc terminu splaty ale sie nie odezwali
    *** blad ***