  • 1. Data: 2004-05-12 12:34:22
    Temat: KK BZWBK i PKOBP
    Od: "sam_mo" <s...@p...onet.pl>

    usilowalem sklonic BZ do zaproponowania lepszych warunkow KK w drugim roku
    uzytkowania ( czyli obnizenia oplaty za uzytkowanie). zarowno w oddziale jak i
    centrali poinformowano mnie ze to niemozliwe. czy ktos ma inne doswiadczenia?

    w PKO powiedziano mi ze dla KK juz wydanej podwyzszenie limitu jest mozliwe
    dopiero po 6 miesiacach. czy da sie to jakos obejsc ( nie liczac rezygnacji z
    aktualnej karty i wyrobienia nowej)?

  • 2. Data: 2004-05-12 16:24:23
    Temat: Re: KK BZWBK i PKOBP
    Od: "ali&kali" <a...@o...pl>

    > usilowalem sklonic BZ do zaproponowania lepszych warunkow KK w drugim roku

    Ja po roku w BZ dostałem złotą Vizę za darmo bez terminowo

  • 3. Data: 2004-05-12 19:29:33
    Od: "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl>

    Nie bierz KK z PKOBP, bo oni doliczaja do sumy transakcji 1% (żaden inny
    bank tego nie robi)

  • 4. Data: 2004-05-12 20:09:14
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Wojciech Kozłowski" <w...@w...pl> napisał w
    wiadomości news:c7ttus$r81$1@mamut.aster.pl...
    > Nie bierz KK z PKOBP, bo oni doliczaja do sumy transakcji 1% (żaden inny
    > bank tego nie robi)

    Nie sluchaj ludzi, ktorzy nie wiedza o czym mowia...;-)
    PKO BP SA do KK nie dolicza.
    Natomiast doliczalo od niepamietnych czasow do starej charge wlasnie 1%.

    --
    Pozdrowienia

  • 5. Data: 2004-05-13 07:58:42
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > Nie sluchaj ludzi, ktorzy nie wiedza o czym mowia...;-)
    > PKO BP SA do KK nie dolicza.
    > Natomiast doliczalo od niepamietnych czasow do starej charge wlasnie 1%.

    Może nie warto płacić 10 PLN za podwyższenie limitu, jeśli większy limit
    jest Ci potrzebny tylko dla jednej transakcji to wpłać dodatkową kwotę na
    rachunek KK.

    Co do tych %, to PKO BP SA dolicza bodaj 0,06 % zadłużenia w dniu
    rozliczenia karty na poczet ubezpieczenia.

    Pozdrawiam,
    Grzegorz Niedźwiecki

  • 6. Data: 2004-05-13 08:42:25
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>
    napisał w wiadomości news:c7vakg$992$2@pippin.warman.nask.pl...

> [...]
    > rachunek KK.
    >
    > Co do tych %, to PKO BP SA dolicza bodaj 0,06 % zadłużenia w dniu
    > rozliczenia karty na poczet ubezpieczenia.

    W dniu rozliczenia, ale od ktorej kwoty?
    Tej przed splata (wiekszej) czy od pozostalego zadluzenia?

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 7. Data: 2004-05-13 08:45:25
    Od: "sam_mo" <s...@p...onet.pl>

    wiekszy limit jest mi potrzebny na stale. stad pytanie czy jest mozliwe jego
    podwyzszenie przed 6 miesiacami od wydania karty?

  • 8. Data: 2004-05-13 08:46:29
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw.pl>

    > W dniu rozliczenia, ale od ktorej kwoty?
    > Tej przed splata (wiekszej) czy od pozostalego zadluzenia?

    Od całego zadłużenia w dniu rozliczenia, więc jeśli spłacisz przed dniem
    rozliczenia to nie płacisz 0,06%.

  • 9. Data: 2004-05-13 09:05:40
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Slawek Kos wrote:

    > PKO BP SA do KK nie dolicza.
    > Natomiast doliczalo od niepamietnych czasow do starej charge wlasnie 1%.

    do wszystkich dolicza obowiązkowe ubezpieczenie spłaty, ale to jest jedynie
    "0,06% wartości kwoty zadłużenia w dniu rozliczeniowym"
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-05-13 09:05:46
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    > Ja po roku w BZ dostałem złotą Vizę za darmo bez terminowo

    jak to się stało?

    janke