  • 1. Data: 2003-06-18 13:15:21
    Temat: KK BPH-PBK?
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    Witam

    Chciałem się dowiedzieć na co się powołać aby dostać KK nie rezygnując z
    innej. Mi powiedzieli, że muszę zrezygnować albo przejść normalną
    procedurę.

    Grzegorz Niedźwiecki

  • 2. Data: 2003-06-18 13:22:26
    Temat: Re: KK BPH-PBK?
    Od: j...@p...onet.pl

    > Chciałem się dowiedzieć na co się powołać aby dostać KK nie rezygnujšc z
    > innej. Mi powiedzieli, że muszę zrezygnować albo przejœć normalnš
    > procedurę.

    A jest jakaś "nienormalna" procedura?

    Jacek

  • 3. Data: 2003-06-18 13:32:06
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > A jest jakaś "nienormalna" procedura?

    Chodziło mi o to aby nie trzeba było uzyskiwać zdolności kredytowej itd.

  • 4. Data: 2003-06-18 16:43:16
    Od: "Dracula" <d...@h...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>
    napisał w wiadomości news:bcpomm$i1o$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Chciałem się dowiedzieć na co się powołać aby dostać KK nie rezygnując z
    > innej.
    Przedstawic 3 wyciagi z innej karty kredytowej, na ktorych jest splacana
    calosc zadluzenia w kazdym okresie rozliczeniowym karty.

    Mi powiedzieli, że muszę zrezygnować albo przejść normalną
    > procedurę.
    ech....szkoda slow na komentarz ad. tego "co powiedzieli" :-///

    pozdrawiam
    Dracula

  • 5. Data: 2003-06-18 16:50:29
    Od: "Krab" <_...@h...pl__>

> [...]
    >
    > Chciałem się dowiedzieć na co się powołać aby dostać KK nie rezygnując z
    > innej. Mi powiedzieli, że muszę zrezygnować albo przejść normalną

    grzes - a o co tobie chodzi ?
    moze prosciej poprosic dotychczas oplacany bank o wyzszy limit ?

  • 6. Data: 2003-06-19 14:16:29
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Chciałem się dowiedzieć na co się powołać aby dostać KK nie rezygnując
    > innej. Mi powiedzieli, że muszę zrezygnować albo przejść normalną
    > procedurę.
    >
    > Grzegorz Niedźwiecki

    Mam http://www.kartykredytowe.pl/2164.dhtml?section=1585
    w poniedziałek robię drugie podejście, o rezultacie dam znać.

  • 7. Data: 2003-06-19 15:33:58
    Od: "Krzysztof 'kw1618' z Warszawy" <k...@i...pl>

    napisał w wiadomości news:bcsgla$9ut$1@pippin.warman.nask.pl...

    > Mam http://www.kartykredytowe.pl/2164.dhtml?section=1585
    > w poniedziałek robię drugie podejście, o rezultacie dam znać.

    Ja mam KK EC/MC Silver i dostałem ją rezygnując z Universa.
    Zrobiłem sobie też test na stronie BPH PBK i wyszło mi, ze nie kwalifikuję
    się na otrzymanie KK

    Krzysztof 'kw1618'
    Warszawa

  • 8. Data: 2003-06-19 15:49:01
    Od: "Grzegorz Niedzwiecki" <n...@a...sggw.waw(wytnij-to).pl>

    > Ja mam KK EC/MC Silver i dostałem ją rezygnując z Universa.
    > Zrobiłem sobie też test na stronie BPH PBK i wyszło mi, ze nie
    kwalifikuję
    > się na otrzymanie KK

    Ale ja nie chcę rezygnować z mego KK MC PKO BP SA tylko ze względu na
    roczny romans z BPH-PBK chcę mieć chwilowo tę kartę aby nie płacić za
    brak operacji bezgotówkowych, no i mieć podgląd w necie.

  • 9. Data: 2003-06-19 20:47:10
    Od: "Marcin" <z...@w...pl>

    Jak przedstawisz 3 kolejne i ostatnie wyciagi z obecnej karty kredytowej to
    dadza ci karte z takim samym limitem - ale pod warunkiem że wszystko
    spłacasz jednorazowo. chyba nawet bezplatnie jesli masz ror

    Marcin