  • 1. Data: 2003-06-18 11:41:48
    Temat: Pytanie - kredyt
    Od: "shadow" <s...@p...pl>

    Jak to jest jeżeli kredyt został wypowiedziany (sprawa jest w sądzie), czy
    bank ma prawo pobierać przed zapadnięciem wyroku koszty sądowe ?

    pozd
    Paweł

  • 2. Data: 2003-06-18 15:44:41
    Temat: Re: Pytanie - kredyt
    Od: "Wojciech" <f...@p...onet.pl>

    Przed zapadnięciem wyroku nie pobiera się kosztów sądowych ani żadnych
    innych, gdyż wyrok zawsze mozna zaskarzyc tj. wniesc zarzuty do nakazu
    zaplaty, zazadac postepowania jawnego i przedstawic w sadzie swoje racje.
    Musza one byc oczywiscie odpowiednio uzasadnione.

    Pozdrawiam

    Wojtek

  • 3. Data: 2003-06-18 19:54:29
    Od: "shadow" <s...@p...pl>

    Użytkownik "Wojciech" <f...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > zaplaty, zazadac postepowania jawnego i przedstawic w sadzie swoje racje.
    > Musza one byc oczywiscie odpowiednio uzasadnione.

    To co mam zrobic jeżeli obsługa bankowa powiedziała mi że część pieniążków
    (spłacane raty) jest potrącana na koszty sądowe? Wyglada to tak ... wpłacam
    rate co m-c 1500, ksiegują 1370 zł bo 130 zł zabrali jako częśc należności
    za koszty sądowe (sprawa jeszcze nie była rozpatrywana - brak wyroku).

    pozd
    Paweł

  • 4. Data: 2003-06-18 21:56:46
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

> [...]
    > rate co m-c 1500, ksiegują 1370 zł bo 130 zł zabrali jako częśc należności
    > za koszty sądowe (sprawa jeszcze nie była rozpatrywana - brak wyroku).

    Nic. Czekać aż coś z sądu do Ciebie przyjdzie, ew. od komornika, i wówczas
    skarżyć. A w zarzutach podnieść m.in. niezasadne pobieranie przez bank
    nienależnych kosztów sądowych. Oczywiście prócz innych zarzutów, bardziej
    merytorycznych.

    Pozdrawiam,
    Washko