  • Data: 2010-08-24 07:30:43
    Temat: Re: KIS na PIN ?
    Od: "Robert Wicik" <r...@N...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Mariusz Tasarz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
    news:07aef35d-19fd-42aa-8b4d-d4447de021f6@z10g2000yq
    b.googlegroups.com...
    Witam,

    spróbowałem wczoraj po raz pierwszy zapłacić KISem w sklepie i okazało
    się, że transakcja musi być potwierdzona PINem. To taki standard wśród
    kart kredytowych teraz, czy może tylko KIS się wyróżnia ? Miałem
    wrażenie, że karty kredytowe są na podpis (choć nie używałem przez
    ostatnie kilka lat), a PIN służy do pobierania gotówki z bankomatu.

    Ostatnio coraz więcej kart, także kredytówek, jest niestety "na PIN" wymagany przy
    płaceniu.