  • Data: 2010-08-27 18:50:12
    Temat: Re: KIS na PIN ?
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    Robert Wicik wrote:
    > Użytkownik "Sebastian" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    >
    > Raczej dla bezpieczeństwa banku - na transakcję z PINem i ciężko będzie złożyć
    reklamację, a PIN
    > naprawdę łatwo podejrzeć w sklepie - stojąc z boku, z kamery z monitoringu ....

    Niestety, jest sporo oszołomów (nawet tu na liście), którzy (z
    niewiadomych przyczyn - bo chyba z reguły nie są na liście płac
    banków) twierdzą, że jest inaczej. Opowiadają o teorii i
    uregulowaniach prawnych, a nie o rzeczywistości i codziennej
    praktyce...

    A w rzeczywistości mało kto (oprócz bezrobotnych prawników) będzie
    się kilka miesięcy procesował o paręset złotych, nawet jeśli
    będzie miał rację, więc statystycznie banki zawsze dzięki chipowi
    będą do przodu, a klient prawie nigdy.

    witrak()