  • 1. Data: 2002-10-01 15:38:17
    Temat: KB24
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    Niniejszym chciałem napisać, że po zmianie systemu w oddziale
    obsługującym mój rachunek w KB24 pojawiły się dość dokładne opisy
    operacji wykonanych na rachunku (również operacji wykonanych kartą -
    czego wcześniej nie było). Ciekawe czy zmienią się też wyciągi. Obecnie
    oferta KB24 jest jedną z najtańszych i najlepszych na rynku :)

    --
    mailto:r...@f...inv.pl
    ! Odpowiadając na priv usuń 'inv.' z adresu !

  • 2. Data: 2002-10-01 16:12:22
    Temat: Re: KB24
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > czego wcześniej nie było). Ciekawe czy zmienią się też wyciągi. Obecnie
    > oferta KB24 jest jedną z najtańszych i najlepszych na rynku :)

    To juz wyglada jak oferta reklamowa..... :)
    Gdybys jednak mogl - rozwin.

  • 3. Data: 2002-10-01 16:41:21
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    > oferta KB24 jest jedną z najtańszych i najlepszych na rynku :)

    Bez przesady... znam tansze i lepsze...

    Maciej

  • 4. Data: 2002-10-01 21:48:17
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    AMRA pisze:

    >To juz wyglada jak oferta reklamowa..... :)
    >Gdybys jednak mogl - rozwin.

    Prowadzenie 3,5zł/mieś, przelewy z internetu za darmo, potwierdzenie za
    darmo (w oddziale), koszt wyciągu wliczony w opłatę za prowadzenie.
    Zresztą polecam. http://www.kredytbank.pl :)

  • 5. Data: 2002-10-01 21:55:25
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    MK pisze:
    >Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    >Bez przesady... znam tansze i lepsze...

    Na przykład?

  • 6. Data: 2002-10-01 22:36:49
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Prowadzenie 3,5zł/mieś, przelewy z internetu za darmo, potwierdzenie za
    > darmo (w oddziale), koszt wyciągu wliczony w opłatę za prowadzenie.
    > Zresztą polecam. http://www.kredytbank.pl :)

    A wiesz - mam tam konto ;)

  • 7. Data: 2002-10-02 06:50:30
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    > Na przykład?

    Mysle, ze nie masz sie co ekscytowac, jak tylko udostepnili system
    transakcyjny "wszedlem w to", ale to jakie cyrki czasem robili z przelewami,
    z danymi jakie byly wpisane w systemie (stare nazwisko wspolposiadacza i
    kilkukrotne zmiany przypisania do oddzialow). Ostatnio kiedy przeszli na
    Profile bylem zadowolony - mieli w koncu roczny poslizg, ale....
    okazalo sie, ze ich system skadys wytrzasnal moj stary adres i pojawia sie
    on. np. na potwierdzeniu wplaty.
    Tak wiec korzystam z KB24 - sprawdzam saldo i robie przelewy, dla ktorych
    potrzebuje potwierdzenia (zlecajac czasem z wiekszym wyprzedzeniem)
    Piotr

  • 8. Data: 2002-10-02 07:57:02
    Od: "schen" <s...@i...pl>

    A czy podglad internetowy do kont firmowych tez jest?

  • 9. Data: 2002-10-02 11:19:30
    Od: Radek B <r...@f...inv.pl>

    schen pisze:
    >A czy podglad internetowy do kont firmowych tez jest?

    Nie ma. Nie ma też przelewów do ZUS.

  • 10. Data: 2002-10-02 16:55:31
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Radek B" <r...@f...inv.pl> napisał w wiadomości

    > Na przykład?

    Rachunek w KB otworzylem w 97 roku. W czasie rownolegle mialem/mam rachhunki
    w Handlo, LG Petro, Multi. Zaden z nich nie byl gorszy... no, ze do z czasow
    przed-LGNetowych, mialem gorszy dostep, ale za to nadrabiali bezprowizyjna
    karta charge + bezplatne prowadzenie rachunku. Obecnie najwiecej korzystam z
    Multi, rachunek w KB zostal w stanie szczatkowym ;). Nie mam nawet karty do
    bankomatu, a chargowej VISY nie uzywam juz od ponad roku.

    Maciej