  • 1. Data: 2006-11-15 08:58:49
    Temat: KB24
    Od: "shepty" <s...@N...gazeta.pl>

    Poczytałam sobie historię, a jakże i widziałam tam kilka informacji
    dotyczących KB24 (kredyt bank)
    Ponieważ minęło pół roku (od ostatnich konkretnych informacji) chciałabym
    ponowić niektóre pytania:

    - czy nadal nie mozna wydrukować potwierdzenia przelewu?
    - czy nadal nie widać z jakiego konta/od jakiego podmiotu wpłyną przelew na
    nasze konto?

    - jak z dostępem teraz?
    - czy gdzieś wogóle jest jakieś demo albo jakaś instrukcja osługi bo to daje
    jakies pojęcie o systemie.

    pozdrawiam

    shepty

  • 2. Data: 2006-11-15 09:30:28
    Temat: Re: KB24
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    shepty napisał(a):
    > - jak z dostępem teraz?

    Działa.

  • 3. Data: 2006-11-15 09:52:59
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "shepty" wrote in message

    > - czy nadal nie mozna wydrukować potwierdzenia przelewu?
    nie można

    > - czy nadal nie widać z jakiego konta/od jakiego podmiotu wpłyną przelew
    na
    > nasze konto?
    z jakiego konta to nie widać, ale widać od kogo i tytuł przelewu
    w przypadku płatności kartą widać gdzie użyta była karta np.
    - Obciążenie z tyt.rozliczenia kart - TESCO W-wa z datą
    przy wypłatach z bankomatu np
    - Obciążenie z tyt.rozliczenia kart - jaki bank, adres i data

    --
    pozdrawiam - Mirek
    http://kredytbankowy.com

  • 4. Data: 2006-11-15 12:49:25
    Od: "dran" <j...@e...ii.uj.edu.pl.tousun>

    "shepty" <s...@N...gazeta.pl> wrote in message
> [...]
    > ponowić niektóre pytania:
    >
    > - czy nadal nie mozna wydrukować potwierdzenia przelewu?

    Mozna. Mam konto juz pare lat i zawsze sie dalo.
    Albo w postacji html albo pdf.
    W swietle prawa taki dokument jest wiazacy tzn jest prawnym dowodem na
    wykonanie przelewu.

    > - czy nadal nie widać z jakiego konta/od jakiego podmiotu wpłyną przelew
    > na
    > nasze konto?

    Widac dane z przelewu. Jedynie nie widac numeru konta z jakiego przelew
    przyszedl.

    > - jak z dostępem teraz?

    Dziala.

    > - czy gdzieś wogóle jest jakieś demo albo jakaś instrukcja osługi bo to
    > daje
    > jakies pojęcie o systemie.

    Kiedys bylo powieszone demo. Mozna bylo wejsc i poklikac, ale nie wiem czy
    nadal jest.
    Byl link ze strony www.kredytbank.pl a teraz go nie widze.
    Zadzwonc na infolinie 0-801... takie trudne?

    JD

  • 5. Data: 2006-11-15 12:51:20
    Od: "dran" <j...@e...ii.uj.edu.pl.tousun>

    "sumi" <T...@p...onet.pl> wrote in message

    > nie można

    Mozna, mozna.

    JD

  • 6. Data: 2006-11-15 13:48:46
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "dran" wrote in message >

    > Mozna, mozna.

    a to ciekawe :)
    chyba nie masz na myśli drukowania strony z historii

  • 7. Data: 2006-11-15 14:28:21
    Od: "dran" <j...@e...ii.uj.edu.pl.tousun>

    > a to ciekawe :)
    > chyba nie masz na myśli drukowania strony z historii
    > --

    1. Klikasz 'Przelewy i Zlecenia'.
    2. Potem klikasz podmenu 'Przyjete'.
    3. Zawezasz kryteria wyszukiwania np za okres od do, lub ostatnich iles dni,
    albo odbiorca albo wszystko naraz,
    4. klikasz szukaj
    5. Przy kazdym przelewie jest akcja 'drukuj' (tworzy strone html z
    wygenerowanymi wszystkimi danymi, w prawym gornym rogu jest
    link do raportu w postaci pdf. Obie wersje sa prawnym dowodem przed sadem ze
    zrobiles przelew)
    Poza tym jest akcja 'duplikat wyciagu' ktora skutkuje przyslaniem Ci zwykla
    poczta potwierdzenia przelewu w postaci papierka z pieczatka banku.

    Da sie?

    JD

  • 8. Data: 2006-11-15 15:10:46
    Od: "sumi" <T...@p...onet.pl>

    "dran" wrote in message

> [...]
    zwykla
    > poczta potwierdzenia przelewu w postaci papierka z pieczatka banku.

    a widzisz ;)
    a człowiek tyle czasu żyje w nieświadomości
    a to tylko dlatego że kiedyś panienka z okienka
    w mojej filii powiedziała że sie nie da, więc i tak
    dogłębnie nie sprawdzałem
    no ale filia powstawała, panienki też młode i tak wyszło
    dzięki za info - pozdrawiam