  • 1. Data: 2006-11-15 11:01:03
    Temat: karta debetowa - szczególne wymagania
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    Witam,

    Pogoglowałem trochę spojrzałem na kartyonline, niestety bez rezultatu.

    Szukam mianowicie karty spełniającej następujące wymagania:
    1) debetowa
    2) powiązana z rachunkiem w USD (w celu uniknięcia przewalutowania dla
    płatności)
    3) działająca bez problemów w Stanach
    4) jak najniższe prowizje za wypłaty bankomatowe
    5) brak prowizji za transakcje bezgotówkowe

    Wiem, że tak to mają tylko w w Erz*, ale może ktoś mi coś doradzi ...

    Pozdrawiam

    P.

  • 2. Data: 2006-11-15 11:11:09
    Temat: Re: karta debetowa - szczególne wymagania
    Od: "Mithos" <f...@a...pl>

    piotrek wrote:
    > Wiem, że tak to mają tylko w w Erz*, ale może ktoś mi coś doradzi ...

    Jakies konto w jakims banku w USA.

    --
    pozdrawiam
    Mithos

  • 3. Data: 2006-11-15 11:24:21
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    Mithos wrote:

    > Jakies konto w jakims banku w USA.

    Według mojej wiedzy bez social security number nie jest to wprawdzie
    niemożliwe ale nie jest najłatwiejsze.

    Poza tym jest to zawsze kwestia potencjalnie możliwego problemu z
    zawieruszeniem sie przelewu pomiędzy polskim i amerykańskim rachunkiem.
    A nie chciałbym ażeby dzieci zostały na miejscu bez pieniędzy.

    Natomiast jednak żle szukalem i właśnie czytam na
    http://kartyonline.net/arty.php?id=60 informacje o kratach walutowych.

    P.

  • 4. Data: 2006-11-15 11:31:25
    Od: piotrek <p...@r...net.pl>

    piotrek wrote:

    > Natomiast jednak żle szukalem i właśnie czytam na
    > http://kartyonline.net/arty.php?id=60 informacje o kratach walutowych.

    No to sam sobie odpowiem ;-)

    Wydaje się, że kartą spełniająca wszystkie moje wymagania jest Citibank
    - Maestro.

    P.

  • 5. Data: 2006-11-15 12:32:24
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    piotrek <p...@r...net.pl> writes:

> [...]
    > 3) działająca bez problemów w Stanach
    > 4) jak najniższe prowizje za wypłaty bankomatowe
    > 5) brak prowizji za transakcje bezgotówkowe

    http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL/400348-647196-11116

    MJ

  • 6. Data: 2006-11-15 22:55:22