  • 1. Data: 2006-11-14 23:44:52
    Temat: promocja PC World i Bank Millennium
    Od: zbig <z...@p...com>

    witam,
    nie miałem dotąd do czynienia z bankiem Millennium, wpadłem na trop
    promocji http://www.pcworld.pl/millennium/ a ponieważ konczy się okres
    promocji z pendrive'm Lukasa (muszę przelewać wynagrodzenie do Lukasa na
    razie ale jeszcze tylko w tym miesiącu) więc zdarza się okazja żeby
    wziąć prenumeratę.
    No i mam pytania natury ogólnej do dwóch prodktów: Konto Osobiste i KK
    Millennium Visa - na co należy być czujnym z tym bankiem, za co np. każą
    sobie słono płacić a nie komunikują tego wprost (może ukryte
    ubezpieczenia, opłaty za nieużywanie itp) czy wszystko jest OK z sesjami
    przelewów itd.

    pozdro i dzięki
    zk