  • 1. Data: 2002-12-11 08:05:02
    Temat: KB -gorszy kredyt mieszkaniowy
    Od: t...@p...onet.pl

    Ponieważ ostatnio reklamowałem kredyt mieszkaniowy w Kredyt Banku czuje się w
    obowiązku poinformowania, że od dzisiaj KB zwiekszył marżę. Dla kredytów w PLN:
    - wkład własny nie mniejszy niz 40%, oprocentowanie WIBOR3M+1,00 = 7,65
    (bez zmian).
    - wkład własny mniejszy niz 40%, oprocentowanie WIBOR3M+1,50 = 8,15.
    Jest to jednak dalej lepiej niż np. PKOBP. Pozdrowienia Tensor1.

  • 2. Data: 2002-12-11 09:50:35
    Temat: Re: KB -gorszy kredyt mieszkaniowy
    Od: "Robert Wicik" <R...@o...pl>

> [...]
    > - wkład własny mniejszy niz 40%, oprocentowanie WIBOR3M+1,50 = 8,15.
    > Jest to jednak dalej lepiej niż np. PKOBP. Pozdrowienia Tensor1.

    W PKO BP jest podobna zasada naliczania stopy procentowej, tyle że co
    kwartał - stąd teraz KB wypada lepiej. PKO musi o tym pomyśleć :-))

    Pozdrawiam
    Robert Wicik

  • 3. Data: 2002-12-11 11:12:47
    Od: "Jacek W." <j...@w...pl>

    > W PKO BP jest podobna zasada naliczania stopy procentowej, tyle że co
    > kwartał - stąd teraz KB wypada lepiej. PKO musi o tym pomyśleć :-))

    z tego co mi wiadomo KB takze nalicza co kwartal

  • 4. Data: 2002-12-11 11:30:10
    Od: "Arek" <a...@w...pl>

    "Jacek W." <j...@w...pl> wrote in message

    > z tego co mi wiadomo KB takze nalicza co kwartal

    Generalnie Wibor 3M zmienia się co kwartał :))

    Arek

  • 5. Data: 2002-12-11 13:23:41
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    "Arek" <a...@w...pl> wrote in message news:at77n1$fq4$1@news.tpi.pl...
    > Generalnie Wibor 3M zmienia się co kwartał :))

    ?????????????????????????
    taaaak ? :))))))))))))))))

    polecam lekturę
    http://www.bankier.pl/fo/kredyty/components/elw/inde
    x.html?what=3M&zakladka=
    wibor

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 6. Data: 2002-12-11 15:56:50
    Od: t...@p...onet.pl

    > "Jacek W." <j...@w...pl> wrote in message

    > Generalnie Wibor 3M zmienia się co kwartał :))
    >
    > Arek

    Dokładniej w Kredyt Banku jest następująco. W pierwszym dniu roboczym grudnia
    wylicza się średnią arytmetyczną WIBOR3M z ostatnich 10 dni roboczych listopada.
    Do wyliczenia oprocentowania kredytów udzielonych w grudniu bierze się tą
    średnią powiekszoną o marżę. Osoba, która wzieła kredyt np. 15 grudnia ma to
    oprocentowanie aż do 15 marca. W tyn dniu zacznie dla niej przez następne trzy
    miesiące obowiązywać oprocentowanie wyliczone na bazie średniej arytmetycznej
    WIBOR3M z ostatnich 10 dni roboczych lutego.
    W PKOBP średni WIBOR3M jest wyliczany raz na kwartał, co oznacza, że
    oprocentowanie kredytu branego 15 grudnia wyznacza się na bazie WIBOR3M z
    trzeciego kwartału. Oznacza to, że przy malejącym WIBORZE średni WIBOR3M
    wyliczany w PKOBP będzie zawsze większy niz w Kredyt Banku.

  • 7. Data: 2002-12-11 17:40:54
    Od: "Grzech" <g...@p...onet.pl>

    No pięknie,

> [...]
    > - wkład własny mniejszy niz 40%, oprocentowanie WIBOR3M+1,50 = 8,15.
    > Jest to jednak dalej lepiej niż np. PKOBP. Pozdrowienia Tensor1.

    czyli nie zdążyłem i co teraz? Potrzebuję pożyczyć 130 tys PLN - help me!
    Pozdr. GS

  • 8. Data: 2002-12-12 06:09:38
    Od: t...@p...onet.pl

    > No pięknie,
    >

    > Użytkownik <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > się w
    > PLN:
    > >

    > czyli nie zdążyłem i co teraz? Potrzebuję pożyczyć 130 tys PLN - help me!
    > Pozdr. GS

    Jeżeli w KB i masz udział własny mniejszy niz 40% to oprocentowanie
    6,65+1,50=8,15. Trochę straciłeś ale moim zdaniem jest to i tak lepiej niz w
    innych bankach. Tensor1.
    PS. WIBOR3M bedzie spadał, mimo chwilowej stagnacji. Nie radzę kredytów
    denominowanych. Patrz wcześniejsze dyskusje.

  • 9. Data: 2002-12-12 11:56:04
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 11 Dec 2002 09:05:02 +0100, t...@p...onet.pl wrote:

> [...]
    >- wkład własny mniejszy niz 40%, oprocentowanie WIBOR3M+1,50 = 8,15.
    >Jest to jednak dalej lepiej niż np. PKOBP. Pozdrowienia Tensor1.

    Czy w KB oprocentowanie kredytow hipotecznych zalezy wylacznie od
    wkladu wlasnego ?
    Nie ma zadnego skoringu okreslajacego marze dla danego klienta ?
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl GG 212730

  • 10. Data: 2002-12-12 19:32:42
    Od: t...@p...onet.pl

> [...]
    > wkladu wlasnego ?
    > Nie ma zadnego skoringu okreslajacego marze dla danego klienta ?

    Do tej pory każdemu dawali 1%. Jak teraz będzie to nie wiem. Podejrzewam
    jednak, że jeżeli wkład >= 40% to 1% a jeżeli <40%, to 1,5%. Płynnego przejścia
    nie będzie. Może się mylę. Tensor1.