  • 1. Data: 2002-12-10 21:18:42
    Temat: Karty PayPal - dostał ktoś info ?
    Od: "Maximus" <t...@k...home.pl>

    Mam zarejestorwane konto, ale wolę nie używać. Niestety nie jestem mocny w
    językach i warunki wydania trochę są dla mnie nie jasne.
    "Application Terms and Conditions
    By applying for a PayPal Visa account, you acknowledge and agree that: (1)
    you are at least 18 years old; (2) all information you provide is accurate
    and complete; (3) your account will be used only for personal, family, or
    household purposes; (4) the issuer of your PayPal Visa, Providian National
    Bank ("we"), may check your credit information you provide; and (5) we may
    request credit reports in connection with this application and to review
    your account."

    Czy coś się dla nas zmieniło, czy dalej nie możemy korzystać ?

    Maximus

  • 2. Data: 2002-12-10 21:23:06
    Temat: Re: Karty PayPal - dostał ktoś info ?
    Od: "Grzegorz" <N...@p...onet.pl>

    Maximus wrote:

    > Czy coś się dla nas zmieniło, czy dalej nie możemy korzystać ?

    IMO nie dostaniesz tej karty bo nie masz Credit History mozliwej do
    sprawdzenia.
    --
    Grzegorz

    Conference Room: A place where everybody talks, nobody listens & everybody
    disagrees later on.