  • 1. Data: 2005-02-11 10:26:43
    Temat: Już nie mam siły do BPH :(
    Od: "Gr@żyna" <a...@p...onet.pl>

    Ja już nie mam siły:((

    Logowanie trwa ok 10 min na infolini palą głupa że u nich wszystko OK, a
    nawet ze stanowiska w banku logowanie idzie jak krew z nosa (pani w banku
    mówi że jeszcze tak długo się nikt nie logował i że pierwszy raz tak się
    dzieje :) ).
    Generalnie wszystkie usterki leżą po stronie klienta i może bym w to
    uwierzył gdyby nie konto winnym banku gdzie wszystko jest ok.

    Czy u Was też są takie jaja z obsługą przez neta??

  • 2. Data: 2005-02-11 10:57:10
    Temat: Re: Już nie mam siły do BPH :(
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

> [...]
    > uwierzył gdyby nie konto winnym banku gdzie wszystko jest ok.
    >
    > Czy u Was też są takie jaja z obsługą przez neta??

    nie, u mnie działa wszystko normalnie, szybko i bez problemu :)

  • 3. Data: 2005-02-11 11:13:20
    Od: "amipio" <a...@p...onet.pl>

    > nie, u mnie działa wszystko normalnie, szybko i bez problemu :)

    To ja już sam nie wiem co jest :(( Może za długie hasło mam:)

  • 4. Data: 2005-02-11 11:17:09
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Gr@żyna napisał:

    > Czy u Was też są takie jaja z obsługą przez neta??

    Roznie. Chwilami czeka sie w nieskonczonosc, chwilami idzie normalnie.

    Bartol

  • 5. Data: 2005-02-11 14:51:54
    Od: "Darek" <s...@p...onet.pl>

    > Czy u Was też są takie jaja z obsługą przez neta??

    No ja już nie mam tych problemów, bo zrezygnowałem jakieś 2-3 miesiące temu z
    usług "lidera". Ale porównując mBank i Multibank z BPH to "lider" zabierał tak
    około 3 razy wiecej czasu na zrobienie 1 przelewu przez internet.
    --
    Darek

  • 6. Data: 2005-02-11 15:59:49
    Od: "Bartek" <a...@s...pl>

> [...]
    tak
    > około 3 razy wiecej czasu na zrobienie 1 przelewu przez internet.

    Co ty za głupoty opowiadasz?? Mam konto w BPH, mam też w mBanku i nie widze
    żadnej różnicy w szybkości robienia przelewów !!

  • 7. Data: 2005-02-11 16:26:54
    Od: "amipio" <a...@p...onet.pl>

    > Co ty za głupoty opowiadasz?? Mam konto w BPH, mam też w mBanku i nie
    widze
    > żadnej różnicy w szybkości robienia przelewów !!

    Na początku wszystko było ok ale po pewnym czasie zaczeły się problemy :(
    Błąd w budowie strony, długi czas logowania i otwierania stronek(jeśli
    wogóle nie wychodzi komunikat 'nie można wyśw........') Na infolini stać ich
    tylko na 'przeinstalować IE'
    Może gdzieś po mojej stronie jest kupa?? Ale gdzie? Net działa OK, IE też,
    konta w inteligo i mbanku otwierają się normalnie cały serwis tych banków
    też chodzi beż problemów.
    Miał ktoś takie problemy??

    AMIPIO

  • 8. Data: 2005-03-01 11:39:48