  • 1. Data: 2002-09-25 07:18:56
    Temat: Jestem złodziejem
    Od: "tatko1971" <tatko1971@nie_mam_emaila.pl>

    Dzisiaj na stacji benzynowej zatrzymano moją kartę do ekonta i na oczach
    wszystkich robiących zakupy przecięto na pół. Wszyscy patrzyli na mnie jak
    na oszusta.
    Po moim telefonie do mBanku okazało się że wszystko jest OK, VISA
    wygenerowała błędny sygnał i nową kartę dostanę za tydzień.
    W ogóle nie ma sprawy i wszystko jest OK.
    Transakcje rozlicza terminal WBKBZ i od niego wyszedł błędny sygnał.

    Czy spotkaliście się z takim przypadkiem i co mam zrobić by uzyskać coś
    więcej niż tylko przepraszam?

    tatko

  • 2. Data: 2002-09-25 09:17:46
    Temat: Re: Jestem złodziejem
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "tatko1971" <tatko1971@nie_mam_emaila.pl> napisał w wiadomości
    > Dzisiaj na stacji benzynowej zatrzymano moją kartę do ekonta i na oczach
    > wszystkich robiących zakupy przecięto na pół. Wszyscy patrzyli na mnie jak
    > na oszusta.

    Pomijajac blad na laczach bankowych, czy takie zachowanie obslugi stacji
    jest uzasadnione? Czy pracownik stacji ma prawo zniszczyc klientowi karte
    narazajac go na nieprzyjemnosci, badz spore klopoty (brak gotowki na 2-gim
    koncu Polski) ???
    Czy kobieta za lada moze niszczyc wlasnosc banku, bez upewnienia sie
    telefonicznie,
    ze karta jest kradziona ??? Przeciez to bank musi teraz poniesc koszty
    wystawienia
    i wyslania nowej karty!
    Co to za samosady do cholery ???

    GreG

  • 3. Data: 2002-09-25 09:25:06
    Od: "Krzysztof Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl>

    "GreG" <g...@w...pl> wrote in message news:amrv38$ltr$1@news.tpi.pl...
    > Co to za samosady do cholery ???

    Zgodnie z instrukcjami od centrum rozliczeniowego. Takowa instrukcja pojawia
    się na wyświetlaczu POSa. Być może można próbować poprosić aby pracownik np
    stacji zadzwonił do centrum i potwierdził to - dwa razy ten sam błąd by się
    raczej nie pojawił.

    Pozdrawiam
    K. Kowalski

  • 4. Data: 2002-09-25 10:06:03
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

> [...]
    > aby pracownik np stacji zadzwonił do centrum i potwierdził to - dwa
    > razy ten sam błąd by się raczej nie pojawił.

    Kurcze, jakie te POS-y sa madre.... Nigdy nie zdazyl mi sie blad, gdy nie
    bylo pieniedzy na koncie, a terminal transakcje by zaakceptowal
    :-)

    M.

  • 5. Data: 2002-09-25 10:42:34
    Od: "Milutka" <m...@w...pl>

> [...]
    > Transakcje rozlicza terminal WBKBZ i od niego wyszedł błędny sygnał.
    >
    > Czy spotkaliście się z takim przypadkiem i co mam zrobić by uzyskać coś

    Miałam sytuacje podobną: bak pełen benzyny, ja ani grosza w kieszeni, a
    karta zastrzeżona.
    Również czułam się jak złodziej, telefonicznie skontaktowałam się z VISĄ, i
    cóż się okazało bank bez mojej zgody zastrzegł kartę, nie powiadamiając mnie
    o tym, ponieważ zmienił mi nazwisko na karcie (dodając drugie). Gdyby taka
    sytuacja zdażyła się na przykład za granicą, zostałabym bez pieniędzy i co
    dalej.
    Musiałam zostawić dowód, poszukać pieniędzy i zapłacić za benzynę.
    Adrenalina podniosła mi się, nie powiem, ale co. A w banku nawet mnie nie
    przeprosili.

    Milutka

  • 6. Data: 2002-09-25 10:57:35
    Od: "Lopez" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "b2d2" <m...@o...gratka.pl> napisał w wiadomości

    > O kurcze, co pozostaje, nosic dwie karty z różnych systemów (VISA i
    > MAESTRO), a i z różnych banków.
    > Pinio

    A jeszcze tego nie robisz? Tutaj wiekszosc tak postepuje ;-)

    Pzdrwm.

    --
    Lopez de Bytom en Silesia
    l...@p...onet.pl

  • 7. Data: 2002-09-25 11:25:59
    Od: "Wilczek" <w...@a...net.pl>

    > A jeszcze tego nie robisz? Tutaj wiekszosc tak postepuje ;-)

    W zyciu bym nie wyszedl z domu bez minimum 2 kart, ewentualnie
    karta + gotowka. Za granice minimum to 3 karty.

    --
    -=Pozdrowionka=-

    Wilczek
    w...@b...pl
    ICQ: 4017758 <|> GG: 75722

  • 8. Data: 2002-09-25 11:51:44
    Od: "b2d2" <m...@o...gratka.pl>

    > Miałam sytuacje podobnš: bak pełen benzyny, ja ani grosza w kieszeni, a
    > karta zastrzeżona.
    > Również czułam się jak złodziej, telefonicznie skontaktowałam się z VISĽ, i
    > cóż się okazało bank bez mojej zgody zastrzegł kartę, nie powiadamiajšc mnie
    > o tym, ponieważ zmienił mi nazwisko na karcie (dodajšc drugie). Gdyby taka
    > sytuacja zdażyła się na przykład za granicš, zostałabym bez pieniędzy i co
    > dalej.

    O kurcze, co pozostaje, nosic dwie karty z różnych systemów (VISA i
> [...]
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 9. Data: 2002-09-25 13:41:14
    Od: "PB" <k...@u...tlen.pl>

    > W zyciu bym nie wyszedl z domu bez minimum 2 kart, ewentualnie
    > karta + gotowka. Za granice minimum to 3 karty.

    bez 2 kart i ubezpieczenia OC i NW to ja nawet z łóżka nie wstaję :-)

  • 10. Data: 2002-09-25 14:06:03
    Od: Krzysiolek <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.jego.banda.tez.rotfl.pl.eu.org>

    On Wed, 25 Sep 2002 09:18:56 +0200, "tatko1971"
    <tatko1971@nie_mam_emaila.pl> wrote:

    >Po moim telefonie do mBanku okazało się że wszystko jest OK, VISA
    >wygenerowała błędny sygnał i nową kartę dostanę za tydzień.
    >W ogóle nie ma sprawy i wszystko jest OK.

    Mam nadzieje ze to karta do ekonta, bo jak do emaxa to moga jeszcze
    potracic za wyrobienie nowej.

    --
    Krzysiołek

    -------------- Nie zgadzam się ze swoją wypowiedzią --------