  • 11. Data: 2002-09-26 06:15:35
    Temat: Re: Jestem złodziejem
    Od: w...@p...onet.pl

    > bez 2 kart i ubezpieczenia OC i NW to ja nawet z łóżka nie wstaję :-)

    Ludzie !!! Przestańcie się przechwalać swoimi kartami tylko odpowiedzcie
    gościowi na podstawowe pytanie: czy sprzedawca ma prawo zatrzymać + zniszczyć
    klientowi kartę. Mnie to też bardzo ciekawi...

    W.

  • 12. Data: 2002-09-26 06:58:11
    Od: "SławekM" <m...@p...USUN.onet.pl>

> [...]
    zniszczyć
    > klientowi kartę. Mnie to też bardzo ciekawi...

    Ma, jeżeli otrzyma takie polecenie z centrum autoryzacyjnego (np.
    wyświetlone na wyświetlaczu terminala).

    pzdr.
    SławekM

  • 13. Data: 2002-09-26 08:39:24
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Krzysiolek"
    <k...@K...Obrzud.jest.de.besciak.i.cala.je
    go.banda.tez.rotfl.pl.eu
    .org> napisał w wiadomości

    > Mam nadzieje ze to karta do ekonta, bo jak do emaxa to moga jeszcze
    > potracic za wyrobienie nowej.

    To jest calkiem niezly pomysl na wyciaganie szmalu od klientow.
    Zastrzegaja karte ot tak, gdy klient 1000km od domu, po czym
    plac za nowa.

    GreG

  • 14. Data: 2002-09-26 08:41:55
    Od: "GreG" <g...@w...pl>

    Użytkownik "Wilczek" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

    > W zyciu bym nie wyszedl z domu bez minimum 2 kart, ewentualnie
    > karta + gotowka. Za granice minimum to 3 karty.

    Jassne, a najlepiej miec 20 kart i na kazdym koncie po 1000zl.
    Istota sprawy jest zaufanie do banku, pewnosc, ze powierzone
    bankowi pieniadze sa bezpieczne i ma sie do nich latwy dostep.

    Moze kiedys taki bank powstanie i wystarczy 1 karta.

    GreG

  • 15. Data: 2002-09-26 09:14:15
    Od: "Robert" <m...@w...pl>

    GreG wrote:
> [...]
    > bankowi pieniadze sa bezpieczne i ma sie do nich latwy dostep.
    >
    > Moze kiedys taki bank powstanie i wystarczy 1 karta.

    Raczej nie, bo karta zawsze moze sie uszkodzic fizycznie - mi tak sie
    zdarzylo za granica, na szczescie mialem inne. Albo utknąc w zepsutym (obcym
    ;) ) bankomacie.

  • 16. Data: 2002-09-26 11:54:45
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    > Również czułam się jak złodziej,

    To juz jakas mania. Co pojawi sie gdzies tekst o zatrzymaniu/zablokowaniu
    karty to kazdy pisze, ze poczul sie jak zlodziej i zostal ponizony. Choroba
    jakas czy co?

    Karol

  • 17. Data: 2002-09-27 12:15:58
    Od: "b2d2" <m...@o...gratka.pl>

    ..

    > Ma, jeżeli otrzyma takie polecenie z centrum autoryzacyjnego (np.
    > wyświetlone na wyświetlaczu terminala).

    A może powinni wprowadzić karty z autodestrukcja?
    Same by sie niszczyły na polecenie z centrali. W POSie błysk, dymek i karty
    nie ma

    Pinio
    --
    "Bo jak się człowiek przejmie rolą sam pan wisz
    to zaraz plecy go rozbolą albo krzyż..."

  • 18. Data: 2002-09-27 14:55:34
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    Dnia pewnego pięknego (Wed, 25 Sep 2002 11:25:06 +0200), "Krzysztof
    Kowalski" <kowalski@___wytnijto___bankier.pl> był(a) napisał(a):

    >Zgodnie z instrukcjami od centrum rozliczeniowego. Takowa instrukcja pojawia
    >się na wyświetlaczu POSa. Być może można próbować poprosić aby pracownik np
    >stacji zadzwonił do centrum i potwierdził to - dwa razy ten sam błąd by się
    >raczej nie pojawił.

    No więc właśnie, ja bym tą stację omijał... I jeszcze napisał skargę.
    Raz, że zniszczyli kartę robiąc z tgeo widowisko, dwa, że bez
    upewnienia się!

    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)