  • Data: 2018-11-14 21:08:22
    Temat: Re: Jest sie czegos obawiac getin idea?
    Od: Animka <a...@t...nieja.idm.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2018-11-14 o 20:17, Zenek pisze:
    > jak powszechnie wiadomo GetBack zostało założone przez pana
    > Czarnieckiego którego powiązania nie raz już były prześwietlane i
    > doskonale wiadomo czyim jest człowiekiem, GetBack powstało w wiadomym
    > czasie i do wiadomych celów, więc kto kto wtedy był przy władzy i kogo
    > sponsorowało pisać nie trzeba

    Jest jeszcze jedna "perełka":
    "Rozmowa Leszka Czarneckiego z Markiem Chrzanowskim, w której poruszono
    wątek Biereckiego, została nagrana w marcu. Czarnecki podkreśla, że
    sprawa z Biereckim to ,,historia mniej więcej sprzed trzech lat" - czyli
    prawdopodobnie z okresu, w którym upadał SKOK Wołomin.

    Zdaniem Czarneckiego, obecny senator PiS-u próbował zdeponować w jednym
    z jego banków kwotę ok. 60-70 mln złotych. "Kiedy zaczęło być bardzo
    gorąco koło SKOK-ów, (..) on przyszedł do nas do banku z prośbą włożenia
    depozytu - już w tej chwili nie pamiętam - 60-70 milionów złotych" -
    opowiadał Chrzanowskiemu Czarnecki. "Myśmy o tym KNF poinformowali, że
    ja się po prostu boję tych pieniędzy, nie wiem, co będzie dalej, czy
    przypadkiem nie będę gdzieś tam miał podejrzenia o współudział w praniu
    brudnych pieniędzy, jak się okaże, że on te pieniądze ma nielegalnie
    wyciągnięte ze SKOK-ów" - tłumaczy dalej Czarnecki.

    Jak podkreśla, przyjęcia depozytu odmówił."

    https://wiadomosci.onet.pl/tylko-w-onecie/afera-knf-
    pojawia-sie-watek-skok-ow-bierecki-odpiera-zarzuty/k
    w7ch20

    Wierzycie panu Biereckiemu i SKOK-om?