  • 1. Data: 2005-03-21 09:52:55
    Temat: Jest jakiś "haczyk" w promocji ING?
    Od: "ts" <a...@p...onet.pl>

    Witam,
    W związku z wprowadzeniem "czipa" w KK BZ WBK zastanawiam się nad zmianą
    swojej karty.
    Szukam taniego wypukłego MC z podglądem przez net.

    Trafiłem na http://www3.ing.pl/u235/navi/110185/doc/67444/docnav
    i/111040/

    Znacie jakieś haczyki tej promocji?

    Pozdrawiam,

    --
    Tomasz
    W adresie poczty:

  • 2. Data: 2005-03-21 09:55:52
    Temat: Re: Jest jakiś "haczyk" w promocji ING?
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl>

    > Witam,
    > W związku z wprowadzeniem "czipa" w KK BZ WBK zastanawiam się nad
    > zmianą swojej karty.

    a co zlego jest w "czipie", ze zmieniasz z jego powodu karte?

    pozdrawiam
    kursor

  • 3. Data: 2005-03-21 10:01:26
    Od: "ts" <a...@p...onet.pl>

    Użytkownik "kursor" <m...@U...wp.pl> napisał w wiadomości

    > a co zlego jest w "czipie", ze zmieniasz z jego powodu karte?

    ZTCW bedzie wymuszał autoryzację PINem - a ja mam alergię na jego podawanie
    (ot takie zboczenie...).

    A ING już ma minusa - nie ma podglądu netowego tylko dla karty.

  • 4. Data: 2005-03-21 11:38:17
    Od: Piotr Hołda \(usuń z adresu co niepotrzebne\) <p...@w...pl>

    ts z adresu: <a...@p...onet.pl> napisał(a):

    > A ING już ma minusa - nie ma podglądu netowego tylko dla karty.

    Zakładasz sobie ING OKO i masz...
    No może nie tak od razu. :-) Opisywałem niedawno moje boje z podpinaniem KK
    do ING BankOnLine.

    Piotr Hołda
    f o t o . m a s z y n a . p l - http://foto.maszyna.pl

  • 5. Data: 2005-03-21 14:10:57
    Od: GideoN <z...@p...pl>

    ts wrote:
    > Witam,
    > W związku z wprowadzeniem "czipa" w KK BZ WBK zastanawiam się nad zmianą
    > swojej karty.

    juz niedlugo bedziesz musial przekonac sie do chipa, z tego co czytalem
    ostatnio mastercard i visa zalecaja, rekomenduja, nalegaja, juz nie
    pamietam na przechodzenie na karty chipowe. Pisali ze na zachodzie to
    juz norma a w polsce tylko dlatego jeszcze wydaja z paskami, poniewaz
    banki nie przygotowane do chipow.

    ps. dodam ze artykul czytalem rano jadac do pracy wiec moglem jakies
    fragmenty przeoczyc, ale generalnie o to chodzilo :-)

    --
    GideoN

    Cry 'Havock' and let slip...the dogs of war

  • 6. Data: 2005-03-21 18:42:16
    Od: Przemyslaw Kowalik <p...@A...pl>

    kursor napisał(a):

    > a co zlego jest w "czipie", ze zmieniasz z jego powodu karte?

    Jak dla mnie "w czipie" najgorsza jest niekompatybilność kasjerek ;-).
    Osobiście 2 tyg. temu zrezygnowałem z czipowej VC z KB i szukam czegoś
    bezchipowego....

    Przemek