eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiJeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić, dlaczego... › Re: Jeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić, dlaczego...
  • Data: 2019-05-06 16:37:59
    Temat: Re: Jeśli bank odmówił kredytu, to od soboty musi bezpłatnie wyjaśnić, dlaczego...
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:4faa9008-a3f7-4a1c-b4c4-ec8a89792703@go
    oglegroups.com...
    W dniu poniedziałek, 6 maja 2019 15:21:29 UTC+2 użytkownik z napisał:
    >A zataja??
    >"negatywna ocena zdolności kredytowej"
    >"zbyt wysokie ryzyko transakcji"
    >itp

    Ale szczegoly zataja.

    >Wchodząca w życie ustawa zmieni tylko tyle że kazdy kto będzie chiał
    >informację w stylu jak wyżej(no może trochę bardziej rozbudowaną)
    >dostanie na papierze.
    >Jeden papier więcej i tyle
    >Skoro bank nie chce danej osobie udzielić kredytu to raczej trudno go
    >do zmusić aby udzielił.

    Chodzi mi po glowie,
    Art. 118.
    § 1. Kto, w celu wyniszczenia w całości albo w części grupy narodowej,
    etnicznej, rasowej, politycznej, wyznaniowej lub grupy o określonym
    światopoglądzie,
    [...]
    § 2. Kto, w celu określonym w § 1, stwarza dla osób należących do
    takiej grupy warunki życia grożące jej biologicznym wyniszczeniem,
    stosuje środki mające służyć do wstrzymania urodzeń w obrębie grupy
    lub przymusowo odbiera dzieci osobom do niej należącym,
    podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 5 albo
    karze 25 lat pozbawienia wolności.

    I ja bym sie tu zastanowil, czy odmowienie kredytu hipotecznego np
    mlodemu nauczycielowi, to nie spelnia par 2 :-)

    >Bank nie chce z Toba współpracować to na siłę nie dopomagaj się tej
    >współpracy.

    Ale moze wlasnie ma obowiazek wyjasnic czemu nie chce :)

    J.