  • 31. Data: 2009-12-05 08:47:07
    Temat: Re: Jednodniowa w mBanku, wow ! ;)
    Od: perian <p...@i...pl>

    In <news:hfc3k3$8$1@nemesis.news.neostrada.pl>, Chris wrote:

    > W tej lokacie odsetki nie są dopisywane codziennie (jak to np. ma
    > miejsce w eBGŻ), lecz dopiero przy likwidacji lokaty, co skutkuje nieco
    > niższym oprocentowaniem efektywnym.

    Niesłychane. Jest jednak nieco inaczej, odsetki są naliczane, ale nie są
    kapitalizowane, tylko zasilają eMAX+ z którego założono lokatę i to
    zasilają codziennie (w dni robocze).

    --
    perian
    Talk is cheap. Supply exceeds Demand.

  • 32. Data: 2009-12-05 11:31:19
    Od: Mariusz Tasarz <m...@g...com>

    > Niesłychane. Jest jednak nieco inaczej, odsetki są naliczane, ale nie są
    > kapitalizowane, tylko zasilają eMAX+ z którego założono lokatę i to
    > zasilają codziennie (w dni robocze).

    jakoś dziwnie to wygląda z tym zasilaniem, bo dziś sobota, stan konta
    się zwiększył, ale na liście operacji nic nie ma

  • 33. Data: 2009-12-05 12:02:11
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Mariusz Tasarz"
    googlegroups.com

    > jakoś dziwnie to wygląda z tym zasilaniem, bo dziś sobota, stan konta
    > się zwiększył, ale na liście operacji nic nie ma

    Wejdź w historię rachunku i jako końcową datę podaj 7 grudnia (data
    poniedziałkowa) - operacja o której piszesz będzie wtedy widoczna.

  • 34. Data: 2009-12-05 17:48:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Mariusz Tasarz wrote:

    > jakoś dziwnie to wygląda z tym zasilaniem, bo dziś sobota, stan konta
    > się zwiększył, ale na liście operacji nic nie ma

    a coś im się popieprzyło, bo też tak mam.

  • 35. Data: 2009-12-05 17:49:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Valdi wrote:
    > "Mariusz Tasarz"
    googlegroups.com

    > Wejdź w historię rachunku i jako końcową datę podaj 7 grudnia (data
    > poniedziałkowa) - operacja o której piszesz będzie wtedy widoczna.

    fakt
    geniusze.

  • 36. Data: 2009-12-06 00:13:01
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 05 Dec 2009 11:48:06 -0600, witek napisał(a):

    > a coś im się popieprzyło, bo też tak mam.

    jak tyś to miszczu wykrył?

  • 37. Data: 2009-12-06 00:28:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Chris wrote:

    > jak tyś to miszczu wykrył?

    w ten sam jak lokaty jednodniowe mają niższe oprocentowanie niż podane.

  • 38. Data: 2009-12-11 13:00:00
    Od: "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl>

    MarekZ <b...@a...w.pl> napisał(a):

    > Użytkownik "Przemyslaw Kwiatkowski" <m...@m...waw.pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:hf3u60$1cr$...@i...gazeta.pl...

    > 20156,12
    A jak Ci to wyszło? Bo mie wychodzi 10017,23 PLNów

    Pozdrawiam
    Michał M

  • 39. Data: 2009-12-12 11:28:06
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "MrMrooz " <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości grup

    > A jak Ci to wyszło? Bo mie wychodzi 10017,23 PLNów

    2,485 * 365 / 0,045 i zaokrąglić w górę do drugiego miejsca po przecinku.

    Twoja kwota daje 1,24 zł odsetek dziennie i byłaby kwotą optymalną w
    przypadku kapitalizacji 2-dniowej.

  • 40. Data: 2009-12-13 00:15:23
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Sat, 12 Dec 2009 12:28:06 +0100, MarekZ napisał(a):

    > 2,485 * 365 / 0,045 i zaokrąglić w górę do drugiego miejsca po przecinku.

    Dlaczego 4,485, a nie 2,49?
    (lub nawet 2,494)

    --
    Pozdrowienia,