    From: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Jebać dyrektywę unijną PSD2
    Date: Thu, 02 Jul 2020 20:32:29 +0200

    "J.F." <j...@p...onet.pl> writes:

    > Użytkownik "Arek" napisał w wiadomości grup
    a.pl...

    > a) za drogie :-)
    > b) za duzo oszustw bylo - podajac kod z karty nie wiesz, co
    > potwierdzasz.
    > na ekranie mozesz widziec 30 zl za telefon, a potwierdzisz 100 tys
    > na obce konto.
    >
    > c) nie wiem czy PSD2 dopuszcza,
    >
    > tokeny moze by byly rozwiazaniem ... ale sa jeszcze drozsze :-)
    > I tez nie wiesz co potwierdzasz.
    o przepraszam.
    Token eurobanku:
    - był softwarowy (wiec koszt mógł byc licencji co najwyżej)
    - z grubsza wiedziałeś co potwierdzasz.
    - po zainstalowaniu nie miał interakcji ze światem zewnętrznym (poza
    wklepywaniem kodu i odczytywaniem potwierdzenia)
    I komu to przeszkadzało? [1]

    KJ

    [1] strzelam że marketoidom, bo nie mógł być użyty do śledz^Wprofilowania
    użytkownika.

    --
    http://wolnelektury.pl/wesprzyj/teraz/