  • 11. Data: 2003-07-18 17:07:29
    Temat: Re: Jakies zmiany w TOiP w Multi
    Od: "Wojciech Nawara" <n...@o...pl>

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t3f17d079i49d0n3e8%sal@hell.pl...

    > E nie. Tu właśnie nie doczytałem się takiej informacji. Jest tylko, że
    > podanie danych jest dobrowolne...

    No dobrowolne. Nikt wołami nie zaciągał do wypełnienia i podpisania tych
    dokumentów. :-)
    Raczej tak należy to interpretować moim zdaniem.

    Chociaż eleganckie byłoby, gdyby była informacja, że można wykreślić...

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara
    w...@o...pl; 0501950782

  • 12. Data: 2003-07-19 12:00:09
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Ja wykreśliłem "oraz celach marketingowych" z punktu 7-go i cały punkt
    8-y.
    > Do tego dopisałem, że nie wyrażam zgody na przetwarzanie moich danych
    > osobowych w celach marketingowych.
    IMHO śmieszny jesteś (sorki)
    Jeśli nie dopowiadają Ci warunki to napisz wniosek/prośbę o indywidualne
    potraktowanie sprawy.
    A nie przyszło ci do głowy dyktować "bankowi" warunków - spróbuj :)
    Jeśli mi dany produkt/usługa nie odpowiada to po prostu go nie kupuję.
    Pozdrawiam
    Paweł

  • 13. Data: 2003-07-19 15:12:55
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote:

    > Jeśli nie dopowiadają Ci warunki to napisz wniosek/prośbę o indywidualne
    > potraktowanie sprawy.

    A możesz wyjaśnić, co mają wspólnego warunki świadczenia usługi z
    udostępnianiem moich danych firmom trzecim w celach _marketingowych_?

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 14. Data: 2003-07-19 15:20:29
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > A możesz wyjaśnić, co mają wspólnego warunki świadczenia usługi z
    > udostępnianiem moich danych firmom trzecim w celach _marketingowych_?

    widocznie przetwarzanie danych osobowych jest konieczne (kto wie dla kogo,
    banku, DWS'a SEB'a Skarbca ING czy kogo tam jeszcze) więc jeśli nie zgadzasz
    się na warunki świadczenia danej usługi to najprościej nie nabywać owej
    usługi, czyż nie?

    Paweł

  • 15. Data: 2003-07-19 16:15:40
    Od: "Glenn" <g...@g...pl>

    Paweł P. wrote:

> [...]
    > kogo, banku, DWS'a SEB'a Skarbca ING czy kogo tam jeszcze) więc jeśli
    > nie zgadzasz się na warunki świadczenia danej usługi to najprościej

    Mylisz zgodę na przetwarzanie w celu świadczenia usługi ze zgodą w celach
    marketingowych. Bez tej pierwszej nie da się świadczyć usługi, ta druga nie
    jest świadczeniodawcy do niczego potrzebna (w związku z usługą). Czyli mogę
    skorzystać z usługi i nikt nie może mnie zmusić do dawania zgody na
    przetwarzanie w celach marketingowych podmiotom trzecim.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn

  • 16. Data: 2003-07-20 05:54:14
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote:

> [...]
    > się na warunki świadczenia danej usługi to najprościej nie nabywać owej

    Wypij jeszcze jedną kawę, przeczytaj jeszcze raz, a potem powiedz, że
    'jesteś śmieszny', bo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 17. Data: 2003-07-21 19:41:28
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Wypij jeszcze jedną kawę, przeczytaj jeszcze raz, a potem powiedz, że
    > 'jesteś śmieszny', bo nie potrafisz czytać ze zrozumieniem.
    celowo przekolorowałem, aby uwydatnić taką bzdurę jak edycja gotowych
    formularzy instytucji
    jak komuś nie pasują warunki umowy to po jaką cholerę się pcha do firmy "x"?

  • 18. Data: 2003-07-22 07:37:08
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl>

    "Paweł P." <p...@w...pl> wrote:

    > celowo przekolorowałem, aby uwydatnić taką bzdurę jak edycja gotowych
    > formularzy instytucji
    > jak komuś nie pasują warunki umowy to po jaką cholerę się pcha do firmy "x"?

    Nadal nic nie rozumiesz. Trudno. Może zrozumiesz za X lat.

    --
    Przemysław Maciuszko

  • 19. Data: 2003-07-22 17:39:31
    Od: "Paweł P." <p...@w...pl>

    > Nadal nic nie rozumiesz. Trudno. Może zrozumiesz za X lat.
    może za X a może za XX :)
    ale naprawdę śmieszy mnie edycja gotowych formularzy różnych instytucji.