eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.wgpwJakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać bankom ustawą o frankowiczach? › Re: Jakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać bankom ustawą o frankowiczach?
    From: totus <t...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Jakie są szanse że PO w "stylu Komorowskiego" JEDNAK ZDĄŻY dokopać
    bankom ustawą o frankowiczach?
    Date: Sat, 12 Sep 2015 14:13:42 +0200

    Janek wrote:

    > Bez przesady. Jakby 5/6 było socjalistami to już dawno by jakaś Polska
    > Partia Socjalistyczna rządziła w Polsce, dowolnie zmieniała konstytucję i
    > wszelkie prawo.

    PIS jest typową partią socjalistyczną. Moja definicja podejścia
    socjalistycznego jest taka. Wyrównywanie szans to socjalistyczne podejście.
    Czyli zabieranie tym co chcą i umieją i dawanie tym, którzy nie chcą i nie
    umieją. Regulowanie wszystkich aspektów życia ludzkiego. Czyli hodowla ludzi
    przez państwo. Tak rozumianą partią socjalistyczną jest też PO. Pani
    Marszałek Sejmu Kidawa-Błońska stwierdziła, że rodzice nie mogą decydować
    kiedy ich dzieci zaczną naukę w szkole. Bo dzieci są państwowe w rozumieniu
    Pani Marszałek. Inny polityk tam razem PIS (nazwiska nie pamiętam)
    stwierdził, że ludzie nie mogą decydować na co wydać zarobione pieniądze.

    Naprawdę nie chodzi w tym działaniu o zrobieniu dobrze komuś, jak twierdzą
    politycy. Politykom chodzi o to by kontrolować te przez siebie wymyślone
    przepływy finansowe i się przy tym żywić.
    Mechanizm psychologiczny też jest prosty. Każdy chce mieć lepiej przy
    najmniejszym wysiłku. Stąd już tylko krok by wskazać jakiegoś żyda,
    bankstera czy kułaka, któremu można zabrać w imię sprawiedliwości
    społecznej. Sprawiedliwość społeczna to pojęcie socjalistyczne. Występuje w
    polskim prawie bardzo często.
    Polityk ma za zadanie pokazać tego złego, który jest bogaty i nakarmić
    głodne dzieci lub zrobić darmowy elementarz.

    Zastanów się co dla Ciebie zrobił Pan Tusk lub Pan Kaczyński lub Pani Kopacz
    lub każdy inny polityk, który Ci przyjdzie do głowy za co byś sam zapłacił z
    własnej nieprzymuszonej woli tak jak szewcowi czy piekarzowi.

    Jeżeli politycy i wymyślone przez nich państwo i prawo byłoby potrzebne to
    nie byłoby przymusowe.